سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41241 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهکارهایی برای داشتن خونی تمیز و سالم
    06 بهمن 1397 - 0:06
    شناسه : 146812
    0

    خون عامل اصلی حیات ما است و در صورت نبود آن خود ما نیز ممکن است نتوانیم به حیات ادامه دهیم. تصفیه کردن خون از جمله مهمترین کار‌های است که باید به آن دقت داشته باشیم.

    پ
    پ

    گلبول خون - راهکارهایی برای داشتن خونی تمیز و سالم - خون تمیز

    خون عامل اصلی حیات ما است و در صورت نبود آن خود ما نیز ممکن است نتوانیم به حیات ادامه دهیم. تصفیه کردن خون از جمله مهمترین کار‌های است که باید به آن دقت داشته باشیم. راه‌های مختلفی برای اینکه بتوانیم خون تمیزی داشته باشیم وجود دارد. در اینجا به چند روش برای تصفیه خون اشاره می‌کنیم.

    بهترین سبزی‌ها
    سبزی‌ها از جمله موادی هستند که می‌توان از آن‌ها برای تصفیه خون استفاده کرد. استفاده از اسفناج، موسیر، تره فرنگی می‌تواند به شما در داشتن بدنی سالم و همچنین خالی از هر گونه میکروب کمک کند. این مواد خون شما راکاملا شفاف و صاف می‌کنند و جریان آن را بهبود می‌بخشند.

    مصرف فیبر
    فیبر و غذا‌های فیبردار از جمله موادی هستند که می‌توان از آن‌ها برای تصفیه کردن خون استفاده کرد. سعی کنید در رژیم غذاییتان موادی مانند آناناس، تخم کتان داشته باشید تا میزان فیبر بدن شما به طور کامل تامین شود. فیبر همچنین دستگاه گوارش شما را کاملا تقویت کرده و از مشکلات ان جلوگیری می‌کند.

    چای سبز بنوشید
    چای سبز یکی از نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه و همچنین مقوی است که باید از آن استفاده کرد. روزانه یک لیوان چای سبز می‌توان به شما در داشتن خونی تمیز کمک به سزایی کند. همچنین چای سبز دستگاه گوارش و سیستم قلبی شما را تقویت می‌کند.

    فست فود نخورید
    فست فود‌ها مضرترین خوراکی‌ها در سراسر دنیا هستند. خوردن غذا‌هایی که با روغن بسیار درست شده اند و همچنین از مواد گوشتی فرآوری شده تهیه شده اند می‌توانند غلظت خون شما را افزایش داده و همچنین خون شما را کثیف کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.