پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برخوردی که با رئیس مجلس شد، در شأن مجلس نیست
    15 بهمن 1397 - 15:45
    شناسه : 147296
    0

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخورد با رییس مجلس شورای اسلامی در حقیقت برخورد با نمایندگان مجلس است، گفت: هیات رییسه این موضوع را پیگیری کند.

    پ
    پ

    دلخوش - برخوردی که با رئیس مجلس شد، در شأن مجلس نیست -

    سید کاظم دلخوش، در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، بیان‌ کرد: برخوردی که با روزهای اخیر با رییس مجلس شورای اسلامی شد در شأن مجلس نیست. امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به شأن مجلس توجه ویژه‌ ای داشتند. در آیات قرآن نیز تذکرات مکرری در خصوص احترام و رعایت ادب مسلمانان آمده است.

    این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: رییس مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی روز ۲۲ بهمن کرج دعوت شده بود ولی برخوردی که با ایشان صورت گرفت، در شأن مجلس نبود. چرا در برابر این برخورد سکوت کردید؟

    نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسئولان را به رعایت اخلاق و ادب و حفظ وحدت در جامعه دعوت می‌کنند و بر این موضوع تاکید دارند. برخورد با رییس مجلس شورای اسلامی، برخورد با تک تک نمایندگان است. هیات رییسه این موضوع را پیگیری کرده و به مجلس شورای اسلامی گزارش دهد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.