×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

آیناز حاتمییان

آیناز حاتمییان ‘دانش آموز دختر کلاس چهارم ابتدایی که توسط معلم خود تنبیه بدنی شده و پیشانی و یکی از چشمانش بشدت متورم شده است، اظهار داشت: معلم مرا مامور یاد دادن درس به همکلاسی‌ها کرده بود و، چون آن‌ها نتوانستند پاسخ صحیح به سئولات درسی دهند عصبانی شده و گردنم را گرفت و مرا به دیوار کوبید.

پدر این دانش آموز گفت: آیناز پس از انجام سی تی اسکن و تشخیص پزشکان مبنی بر شکستگی جمجمه در مشگین شهر به بیمارستان فاطمی اردبیل اعزام شد.

وی افزود: پس از یک هفته بستری و درمان توسط پزشکان حال آیناز رو به بهبودی است.

طاهر رسولی دادستان عمومی وانقلاب مشگین شهر نیز گفت: با شکایت والدین دانش آموز آسیب دیده پرونده‌ای در دادگستری تشکیل شده و پرونده در دست پیگیری است.

در این حال اسکندری رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هر گونه تنبیه بدنی دانش آموز ممنوع بوده و در این مورد خاص نیز اگر موضوع به اثبات برسد با آموزگار متخلف برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: هنوز موضوع به اثبات نرسیده و ما منتظر اعلام نظر ارگان‌های رسمی دراین باره هستیم ضمن اینکه رییس آموزش و پرورش بخش ارشق موضوع را با تمام جوانب در دست بررسی دارد.

به گفته وی، اینکه حتما در مدرسه و کلاس درس تنبیه بدنی صورت گرفته و اینکه آسیب وارد شده به این دانش آموز مربوط به ضرب و شتم و آن هم توسط معلم می‌باشد هنوز به اثبات نرسیده و باید منتظر گزارش‌ها بود.

او با اشاره به تشکیل پرونده در دادستانی مشگین شهر گفت: پرونده تشکیل شده، ولی هنوز حکمی صادر نشده است.

بخش ارشق که روستای نولی بلاغی در آن واقع است از توابع مشگین شهر بوده و آموزش و پرورش آن مستقل می‌باشد.

مشگین شهر در ۹۵ کیلومتری شمال اردبیل واقع است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.