چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اقدام تشریفات زدایی از سوی استاندار گیلان یک امر خوب و پسندیده ای است
    16 بهمن 1397 - 12:11
    شناسه : 147418
    0

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ما زمانی می توانیم در یک موضوعی موفق باشیم که مردم با نظام همراه باشند و مردم زمانی با حکومت همراه خواهند شد که آن را از جنس خود بدانند.

    پ
    پ

    جعفرزاده - اقدام تشریفات زدایی از سوی استاندار گیلان یک امر خوب و پسندیده ای است - استاندار گیلان

    غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در راستای سخنان استاندار گیلان در جلسه اخیر شورای اداری در ابلاغیه تشریفات زدایی در سفرهای امور اداری در گفتگو با برنا گفت: امروزه شرایط کشور طوری است که مردم انتظار دارند در شرایطی که قرار گرفته اند و ریاضت اقتصادی را تحمل می کنند باید آن ریاضت همه جانبه باشد و مسئولین نیز در این امر پیش قدم باشند.

    وی با بیان اینکه با محدویت منابع در کشور روبه رو هستیم نباید شاهد ریخت و پاش ها باشیم، گفت: عدم پرهیز از اسراف در مجموعه اداری موجب فراهم شدن دلخوری هایی در مردم می شود.

    نماینده مردم رشت در ادامه افزود: باید هر کدام از مسئولین ما در تلاش باشند در جاهائیکه بوی اشرافی گری و یا بوی حیف و میل بیت المال می آید مسئولین تدبیری بیاندیشند که نهایت صرفه جویی در آن بخش انجام شود.

    وی با ذکر اینکه سفره مسئولین و مردمی باید یکی شود ، ادامه داد: من فکر می کنم اقدام تشریفات زدایی از سوی مصطفی سالاری یک امر خوب و پسندیده است به شرطی که در همه حوزه ها و در تمامی مشابه های این چنین اجرا شود و فقط مخصوص خودروهای ادرای و امثال آن نباشد.

    جعفر زاده ادامه داد: امروز برای مردم سخت است که ببینند در اوج بی پولی ساختمان های اشرافی و یا دفاتر کار به صورت اسراف گری ساخته می شود.

    نماینده مردم رشت عنوان کرد: مردم باید دل سوزی را در رعایت صرفه جویی ببینند تا طبیعتاًبتوانند همراهی کنند و اگر چنین امری را مشاهده نکنند قطعاً همراهی نخواهندکرد .

    وی در پایان گفت: ما زمانی می توانیم در یک موضوعی موفق باشیم که مردم با نظام همراه باشند و مردم زمانی با حکومت همراه خواهند شد که حکومت را از جنس خود بدانند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.