×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار محمد عبدالله پور - مشکلات کشور ربطی به انقلاب ندارد | هرکس دم از اختلاف می‌زند عامل دشمن است - انقلاب

سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در جمع پرشور راهپیمایان ۲۲ بهمن لاهیجان در میدان وحدت این شهر بابیان اینکه امروز هرکس دم از اختلاف می‌زند عامل دشمن است، اظهار کرد: انقلاب ایران نخستین انقلاب طی قرون اخیر است که توانسته ۴۰ سال دوام بیاورد.

وی با اشاره به حضور بیش از دو میلیون‌نفری از جوانان ایرانی با هزینه شخصی به سفر اربعین و خلق حماسه‌ای بزرگ گفت: آمریکا خود را ابرقدرت و صاحب اراده می‌داند؛ اراده کردند داعش را بیاورند و نگه‌دارند، حکومت سوریه را نابود کنند و یمن را در جبهه خود نگه‌دارند اما نتوانستند.

فرماندار سپاه قدس گیلان با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از بهترین جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشور به دست ایادی منافقین بیان کرد: ملت ایران فشارهای اقتصادی را تحمل کرد و به مسئولان فرصت داد ولی گاهاً این مسئولان هستند که قدردان نیستند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا مجبور است در خلیج‌فارس با ما فارسی صحبت کند، تصریح کرد: ترامپ می‌گوید ایرانی‌ها باید نقش خود را در منطقه کم کنند ولی در مقابل منت ما را برای کاهش قدرت موشکی‌مان می‌کشند و امروز اگر کوچک‌ترین اشتباهی در منطقه داشته باشد باید به دنبال صنعت تابوت سازی بروند تا سربازان خود را از منطقه خارج کنند.

عبدالله پور با اذعان به اینکه سخت‌ترین توطئه‌ها علیه این ملت انجام شده اما ملت حوادث گوناگونی را خنثی کرد، بیان داشت: طراحی آشوب‌های سال گذشته که تمامی دشمنان با هم متحد شدند تابستان داغ و زمستان سرد را رقم بزنند اما باز هم ملت این آشوب‌های بزرگ را خنثی کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز هیچ‌کس نمی‌تواند مطلبی را به ملت بزرگ ایران دیکته کند، گفت: بیداری ملت‌های منطقه دستاورد بزرگ دیگر انقلاب اسلامی است، فلسطینی که تا دیروز سنگ داشت امروز موشک دارد و جنگ‌های رژیم صهیونیستی به دو روز هم نمی‌کشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تمام انقلاب‌ها دچار افت شده‌اند، افزود: اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم این انقلاب هم توسط منافقین، خسته شده‌ها، نفوذی‌ها و انسان‌هایی که تاب مقاومت ندارند به نابودی کشیده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید دنبال مسئولانی باشیم که ولایی باشند، گفت: مشکلات کشور ربطی به انقلاب ندارد و حاصل مدیریت مسئولانی است که از خط انقلاب جدا شده‌اند.

عبدالله پور به تشکیل جبهه مشترک نظام جهانی به سردمداری شیطان بزرگ علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: ما هم باید در برابر آن‌ها جبهه به محوریت خداوند تحت زعامت ولی‌فقیه تشکیل دهیم و هر میزان اختلاف‌سلیقه داشته باشیم باید وحدت داشته باشیم و بدانیم که امروز هرکس دم از اختلاف می‌زند عامل دشمن است.

ایلنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.