جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارندگی، کاهش نسبی دما، تگرگ و احتمال آبگرفتگی معابر در گیلان
    25 شهریور 1395 - 1:39
    شناسه : 14818
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی، کاهش نسبی دما، تگرگ و احتمال آبگرفتگی معابر استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز چهارشنبه  بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی توده هوای خنک و بارش زا از غروب فردا به استان است که بر […]

    پ
    پ

    هواشناسی

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی، کاهش نسبی دما، تگرگ و احتمال آبگرفتگی معابر استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز چهارشنبه  بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی توده هوای خنک و بارش زا از غروب فردا به استان است که بر این اساس طی جمعه تا یکشنبه هفته پیش رو، شرایط برای بارش باران و وزش باد (گاهی شدید) ، کاهش نسبی دما بین چهار تا هشت درجه و احتمال رعد و برق و تگرگ مهیاست.
    وی ادامه داد: طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد ضمن اینکه دریا مواج بوده و برای فعالیت های مرتبط مناسب نیست.
    غلامی به مسافران توصیه کرد با توجه به شرایط بارندگی، لغزندگی سطح جاده، مه آلود بودن هوا و کاهش دید نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کرده و از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
    وی به فعالان بخش کشاورزی نیز توصیه کرد با توجه به شرایط پیش بینی شده، تدابیر لازم را اتخاد کنند.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد، احتمال رگبار پراکنده، اواخر وقت ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی عنوان و برای فردا نیز آسمان را صاف تا نیمه ابری، بتدریج طی بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد، بعضی نقاط رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه سلسیوس مربوط به رشت و کمینه دما را با ۱۳ درجه مربوط به دیلمان و ماسوله عنوان کرد.
    وی گفت: کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته ۱۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.
    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.