چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41431 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا همیشه جریمه باید براى مردم باشد
    25 شهریور 1395 - 12:59
    شناسه : 14826
    0

    چرا همیشه جریمه باید براى مردم باشد و وقتى که کم کارى از خدمات دولتى باشد چگونه باید آنها را جریمه کرد و حقوق شهروندى را نهادینه نمود؟   به گزارش «بامردم»، مهدی قربانی مدرس دانشگاه و فرزند آیت الله قربانی در صفحه اینستاگرام خود با گذاشتن عکسی از تابلوی جریمه عدم پرداخت عوارضی نوشت: […]

    پ
    پ

    چرا همیشه جریمه باید براى مردم باشد و وقتى که کم کارى از خدمات دولتى باشد چگونه باید آنها را جریمه کرد و حقوق شهروندى را نهادینه نمود؟

     

    به گزارش «بامردم»، مهدی قربانی مدرس دانشگاه و فرزند آیت الله قربانی در صفحه اینستاگرام خود با گذاشتن عکسی از تابلوی جریمه عدم پرداخت عوارضی نوشت:

    چند روز پیش که براى یک کارى مجبور شدم از بهشت گیلان عزم سفر به پایتخت را داشته باشم به عوارضى رسیدم و با این تابلو روبرو شدم و مبلغى را براى استفاده و عبور از آزادراه پرداخت نمودم ولى به دلایلى نتونستم از محاسن آزادراه و تردد از آن استفاده کنیم و ماموران زحمتکش پلیس راهور خودروها را به جاده قدیم هدایت نمودندو با توجه به پرداخت پول عوارضى از جاده قدیم استفاده نمودم. و در هنگام عزیمت از تهران در بدو عوارضى این تابلو نظر مرا جلب کرد و با خودم گفتم چرا همیشه جریمه باید براى مردم باشد و وقتى که کم کارى از خدمات دولتى باشد چگونه باید آنها را جریمه کرد و حقوق شهروندى را نهادینه نمود؟ مگر مى شود من مبلغ استفاده از یک خدمات را هرچند ناچیز ملزم به پرداخت باشم و اگر پرداخت ننمایم حتما جریمه خواهم شد ولى مرجع خدمت رسان اگر کوتاهى نماید حتى یک عذرخواهى ساده هم ننماید؟ شاید ایراد کار از ما باشد.

    %d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.