دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مخالفت علنی کوچکی‌نژاد با استاندار سد راه مجموعه دولت در استان خواهد شد
    25 شهریور 1395 - 23:26
    شناسه : 14863
    0

    هرچقدر که میگذرد جبار کوچکی نژاد از قالب نماینده ای که توانایی جمع کردن نیروهای مختلف را در کنار خود داشت، فاصله میگیرد و خود را بعنوان چهره ای تندرو معرفی میکند. نماینده ای که زمانی رقبایش با ذره بین دنبال مخالفتهایش با دولت میگشتند ، امروز کوهی از ناسازگاریهای او با دولت را پیش […]

    پ
    پ

    %d8%ac%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d9%88%da%86%da%a9%db%8c-%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af-2هرچقدر که میگذرد جبار کوچکی نژاد از قالب نماینده ای که توانایی جمع کردن نیروهای مختلف را در کنار خود داشت، فاصله میگیرد و خود را بعنوان چهره ای تندرو معرفی میکند. نماینده ای که زمانی رقبایش با ذره بین دنبال مخالفتهایش با دولت میگشتند ، امروز کوهی از ناسازگاریهای او با دولت را پیش چشم خود میبینند.

    به گزارش «بامردم»، معروف است که جبار کوچکی نژاد همواره ارتباطات شخصی خوبی با کسانی که ازجهت مرام و سلوک سیاسی باآنها زاویه دارد ، برقرار میکند.

    ارتباطاتی از جنس جلسات دوستانه گاه و بیگاه یا دستگیریها و حمایتهای معنوی پنهانی. همین ارتباطات وسیع هم بود که در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی ، طیف فعالان ستاد انتخاباتی او یا شخصیتهایی که نسبت به این کهنه سرباز سپاه اقبال نشان دادند بسیار غافلگیرکننده و متنوع بود.

    اما هنوز سال ۹۴ به پایان نرسیده بود که اظهارنظرهایی و موضع‌گیری‌هایی جبارانه و از سر خشم از جانب او همه را شگفت زده کرد. هرچقدر که میگذرد جبار کوچکی نژاد از قالب نماینده ای که توانایی جمع کردن نیروهای مختلف را در کنار خود داشت، فاصله میگیرد و خود را بعنوان چهره ای تندرو معرفی میکند. نماینده ای که زمانی رقبایش با ذره بین دنبال مخالفتهایش با دولت میگشتند ، امروز کوهی از ناسازگاریهای او با دولت را پیش چشم خود میبینند.

    مخالفت علنی او با استاندار دولت و حمله به مدیران استانداری شاید نوک کوه یخی است که از زیر آب بیرون آمده و در چند ماه باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری هر روز و هفته سد راه مجموعه دولت در استان خواهد شد.

    جبار کوچکی نژاد شاید قطعه ای کوچک از تشکیل دهندگان این کوه بزرگ است. تیم دولت باید آماده اتفاقات بزرگتری باشد. اتفاقاتی از جنس شایعه ، اتهام ،سیاه نمایی ، تخریبهای ناجوانمردانه و دخالت در امور از جانب نهادهای صاحب قدرت .

    منبع: تدبیر شرق

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.