پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقام از همکلاسی در اینستاگرام
    26 شهریور 1395 - 0:54
    شناسه : 14875
    0

    مزاحمت اینستاگرامی یک همکلاسی در آمل، پای او را به دادگاه کشاند. به گزارش «بامردم»، سرهنگ ولی ا… گنجیان فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: کارآگاهان پلیس فتا این شهرستان فردی را که در شبکه اجتماعی اینستاگرام سبب آبروریزی دختری شده بود شناسایی و دستگیر کردند.   وی گفت : زنی،با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس […]

    پ
    پ

    مزاحمت اینستاگرامی یک همکلاسی در آمل، پای او را به دادگاه کشاند.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ولی ا… گنجیان فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: کارآگاهان پلیس فتا این شهرستان فردی را که در شبکه اجتماعی اینستاگرام سبب آبروریزی دختری شده بود شناسایی و دستگیر کردند.

     

    وی گفت : زنی،با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان آمل اعلام کرد مدتی است شخصی با ساخت صفحه جعلی در اینستاگرام، اقدام به انتشار شماره تلفن وی و نسبت دادن موارد ناروا کرده است.

     

    سرهنگ گنجیان افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های تخصصی و رصد فعالیت متشاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، متهم را که از همکلاسی های شاکیه بوده شناسایی و دستگیر کردند.

     

    فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه متهم در تحقیقات به بزه انتسابی اقرار کرد، افزود: متهم انگیزه خود از این عمل مجرمانه انتقام از شاکیه به علت کدورت شخصی اعلام کرد.

     

    وی گفت: پرونده به همراه طرفین برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

    باشگاه

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.