×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ایران برک - اخبار خوب «ایران برک» چه شد؟! - ایران برک

تیرماه سال گذشته بود که مدیرعامل کارخانه پشم بافی ایران برک در واکنش به گزارشی درباره مشکلات بزرگ این واحد تولیدی در چندین سال گذشته و تنش های مختلف کارگری در آن طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که خبرهای خوبی برای ایران برک در راه است. وی در این مصاحبه از ساخت هایپر مارکت تا هتل و فروش زمین به تامین اجتماعی برای پرداخت معوقات خبر داده بود.

هرچند در ان زمان مدیرعامل کارخانه به تازگی در این سمت منصوب شده بود اما حال با گذشت ۲۰ ماه از ان مصاحبه بسیاری می پرسند که اخبار خوب کارخانه ایران برک در چه زمانی قرار است رنگ واقعیت بگیرد. بروز شدن ماشین آلات، پرداخت حقوق معوقه کارگران، توسعه، ساخت هتل و هاپیرمارکت و همچنین دریافت سه میلیارد وام تولید از جمله وعده های داده شده بود که هنوز هیچ گزارشی نسبت به آن موجود نیست.

گفتنی است با مراجعه به سایت ایران برک آخرین خبر خوبی که از آن منتشر شده است به تفاهنامه ای با بانک ملی برمی گردد که قراردادی مابین گروه کارخانجات ایران برک و بانک ملی استان جهت دوخت کت وشلوار برای کارمندان اداری تمامی شعب استان منعقد شد. عدم توجه به وضعیت ایران برک به دلیل تنش های گذشته نشان می دهد که در صورت عدم تغییر مسیر سیاستگذاری نه تنها بازگشت به گذشته درخشان این کارخانه امکان پذیر نیست بلکه ثبات وضعیت نه چندان مساعد فعلی نیز غیرممکن خواهد شد.

منبع: گیل خبر

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.