جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در پرونده پتروشیمی، ۸ مدیر دولت احمدی نژاد حضور دارند / در چهره متهمان، ذره ای ترس و پشیمانی وجود ندارد
    20 اسفند 1397 - 12:27
    شناسه : 149264
    0

    روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تصاویری که از جلسه دادگاه متهمان فساد پتروشیمی منتشر شده اند، نشان می‌دهند در چهره‌های آنها ذره‌ای ترس و پشیمانی وجود ندارد. این افراد با اینکه بیش از هفت میلیارد یورو فساد مالی دارند، ترسی ندارند.

    پ
    پ

    610545 512 - در پرونده پتروشیمی، ۸ مدیر دولت احمدی نژاد حضور دارند / در چهره متهمان، ذره ای ترس و پشیمانی وجود ندارد -

    روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع شماره خود نوشت: تصاویری که از جلسه دادگاه متهمان فساد پتروشیمی منتشر شده اند، نشان می‌دهند در چهره‌های آنها ذره‌ای ترس و پشیمانی وجود ندارد. این افراد با اینکه بیش از هفت میلیارد یورو فساد مالی دارند، ترسی ندارند.

    این وضعیت، وظیفه رئیس جدید قوه قضائیه را سنگین می‌کند. قوه قضائیه باید بدون اعتنا به عناوین، نسبت‌ها و جایگاه افراد با هر کس که مرتکب جرم می‌شود برخورد قاطع کند تا فساد ریشه کن شود.

    با اینکه در جلسات رسیدگی به پرونده فساد هفت میلیارد یوروئی پتروشیمی، مطالب تکان دهنده‌ای توسط نماینده دادستان مطرح می‌شود و دیروز بخشی از آن در روزنامه جمهوری اسلامی چاپ شده، اما جزئیات این پرونده بسیار حیرت انگیز است.

    یکی از نکات این است که سردمداران فساد پتروشیمی پشت دو نفر که فراری هستند و در خارج مشغول خوشگذرانی می‌باشند (خانم شیخ الاسلامی و آقای علمی) پنهان شده‌اند درحالی که در این پرونده، ۸ مدیر دولت دهم و فرزندانشان دخالت مستقیم داشتند و آنها نیز باید محاکمه شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.