پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسیر توسعه هرجامعه از بستر مدرسه و دانشگاه می‌گذرد
    23 اسفند 1397 - 1:04
    شناسه : 149487
    0

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: جامعه‌ای توسعه یافته و پویا است که از بستر مدرسه و دانشگاه گذر می‌کند.

    پ
    پ

    photo 2019 03 13 19 46 30 0 - مسیر توسعه هرجامعه از بستر مدرسه و دانشگاه می‌گذرد - توسعه

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در نشست با احزاب، تشکل‌ها و اصناف که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دانشگاه گیلان برگزار شد خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین رکن و و اساسی‌ترین محور توسعه هر جامعه، منابع و سرمایه انسانی آن جامعه و کشور است.

    وی با بیان اینکه برای بارور ساختن منابع هر جامعه، آموزش و پرورش و آموزش عالی نقش بی‌بدیل دارد افزود: مسیر توسعه هر جامعه ای از بستر مدرسه و دانشگاه می‌گذرد.

    زارع از جامعه دانشگاهی خواستار لزوم تلاش مضاعف برای توسعه کشور شد و اظهار داشت: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه علم، پژوهش و فناوری با برنامه‌‌ریزی و تلاش هدفمند حرکتی شتابان داشته باشیم.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: انتظارم از دانشگاهیان فرهیخته و به ویژه دانشجویان عزیز که با پویایی و نشاط بیشتر در عرصه‌ی حقوق شهروندی و فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی زمینه ارتقای این شاخص‌ها را فراهم آورند.

    وی در پایان اظهار امیدواری کرد، دانشگاه گیلان و مراکز آموزش عالی استان با تقویت شبکه‌های دانشگاه و جامعه در راستای مسئولیت اجتماعی دانشگاه نسل چهارم از پیشتازان مراکز آموزش عالی کشور باشند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.