×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آخرین پنجشنبه و جمعه شهریورماه با غرق شدن سه نفر از هموطنان در آبهای طوفانی ساحلی گیلان همراه بود.

به گزارش «بامردم»،مدیر روابط عمومی هیات نجات غریق گیلان عصر جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده یک نفر در آبهای ساحلی رودسر، یک نفر در لشت نشاء و یک نفر نیز در بندرانزلی به علت اقدام به شنا در نقاط خطر آفرین جان خود را از دست داده اند.
صادق صیاد افزود: فرد غرق شده در انزلی جوانی ۲۵ ساله بود که بدون توجه به هشدارهای منجیان غریق در دریای توفانی در منطقه طالب آباد منطقه آزاد انزلی اقدام به شنا کرد که با وجود انجام CPR توسط منجیان غریق متاسفانه فوت شد.
وی افزود: فرد غرق شده در لشت نشاء نیز جوانی ۲۸ ساله و اهل کرمانشاه بوده و دررودسر نیز جوانی ۲۱ ساله جان خود را در دریای توفانی از دست داد.
صیاد یادآور شد : عصر امروز نیز منجیان غریق یک نفر از مسافران را در بندرانزلی سه بار از غرق شدن نجات دادند که در نهایت به درگیری فیزیکی و مصدومیت منجی غریق انجامید.
وی خاطر نشان کرد: تمامی این غرق شدگان با وجود بالا بودن پرده طرح های ساحلی و نصب پرچم سیاه به معنی ممنوعیت شنا و همچنین با وجود نصب تابلوی شنا ممنوع در نقاط خطرآفرین اقدام به شنا کرده و متاسفانه فوت شده اند.
صیاد متذکر شد: بدلیل طوفانی بودن دریا شنا کردن بسیار خطرناک است و از تمامی هموطنان عزیز تقاضا می شود با انجام همکاری لازم با منجیان غریق در سراسر استان همکاری کرده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، شنا در دریای خزر یکی از جاذبه های گردشگری گیلان ، این استان را به عنوان یکی از مقاصد سفر مسافران و گردشگران درکشور تبدیل کرده است.

انتهای پیام /*

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.