سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاهش نرخ بیکاری به 11 درصد در گیلان
    26 شهریور 1395 - 21:13
    شناسه : 14958
    0

    استاندار گیلان گفت: علاوه بر کاهش نرخ بیکاری به 11درصد و کسب رتبه اول دربخش ایجاد فضای کسب و کار به مدت سه سال متوالی، موجبات جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف این استان را پدید آورده است. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی عصر جمعه در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهوری از منطقه آزاد […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان گفت: علاوه بر کاهش نرخ بیکاری به 11درصد و کسب رتبه اول دربخش ایجاد فضای کسب و کار به مدت سه سال متوالی، موجبات جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف این استان را پدید آورده است.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی عصر جمعه در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهوری از منطقه آزاد انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود برداشت 500 تنی ماهی از پروژه ماهی در قفس در سه ماه گذشته و برنامه ریزی برداشت شش هزار تنی تا پایان سال، در تلاش برای رساندن این میزان برداشت به 10 هزار تن هستیم.
    وی افزود: در بخش گردشگری دریایی در سفر اخیر به آستراخان، کشتی مسافربری از سوی آنان درحال ساخت بود که می تواند همه مناطق گیلان ، باکو و آستراخان را طی کند.
    نجفی ارتباط با باکو ، آستراخان ، بندر اکتائو و قزاقستان را فرصت جدیدی برای افزایش صادرات و واردات ارزان تر دانست و گفت: با محاسبات انجام شده درصورت ایجاد این ارتباط ، هزینه حمل کالا تنها از چین به منطقه آزاد انزلی از طریق این کریدور تا 41درصد کاهش می یابد .
    وی تصریح کرد: حضور شش تن از اعضای هیات دولت از آغاز هفته دولت تاکنون در گیلان، بیانگر موفقیت این استان در اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی است .
    نجفی با اشاره به مشهود بودن روند توسعه در گیلان تاکید کرد: علاوه بر کاهش نرخ بیکاری به 11درصد و کسب رتبه اول دربخش ایجاد فضای کسب و کار به مدت سه سال متوالی، موجبات جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف این استان را پدید آورده است.
    به گفته استاندار گیلان، بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری در بخش راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال استان پرداخت شده که از این نظر نیز گیلان در رتبه دوم کشوری قرار دارد.
    نجفی با اشاره به افزایش بیش از 60 درصدی تولید چای با کیفیت نسبت به سال گذشته تاکید کرد: گیلان در تولید برنج مرغوب نیز به لحاظ کیفی و کمی، رشد قابل توجهی داشته است.
    وی با اشاره به دستاوردهای استان در دولت تدبیر و امید، به پیشرفت های استان در بخش های مختلف اشاره و اضافه کرد: کارنامه ارائه شده از پیشرفت های استان بر اساس گزارش های مرکز آمار ایران است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.