×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: پردیس صنایع دستی گیلان براساس الگوبرداری از کشور مالزی انجام شده و در ۶ ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش «بامردم»، رضا مسرور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در نشست با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: با تلاش همکاران پیشرفت فیزیکی موج شکن شرقی به ۸۵ درصد رسیده و موج شکن غربی ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد .

وی افزود: تقاطع غیر همسطح منطقه ظرف ۴ سال ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و هم اکنون در حال ساخت برج دیدبانی با اعتبار ۵ میلیارد تومان هستیم  و پیش بینی می شود تا پایان امسال به بهره برداری برسد .

مسرور در ادامه به اتصال هرچه سریع تر خط ریلی به این منطقه اشاره کرد و گفت: اتصال خطوط راه آهن کمک شایانی به توسعه بندر کاسپین می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: در استان گیلان در زمینه معرفی محصولات ضعف داشتیم و در مدت ۱۱ ماه توانستیم مرکز نمایشگاهی را راه انرازی کنیم و تا کنون نمایشگاه های متعددی در این مرکز برگزار شده است .همچنین  در بخش ورزشی و به خصوص ورزش های ساحلی در این منطقه توجه ویژه ای داشته ایم و ساخت استادیوم مرحوم قایقران از این دست فعالیت هاست.

وی خاطر نشان کرد: پردیس صنایع دستی براساس الگو برداری از کشور مالزی انجام شده و در ۶ ماهه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی اعلام کرد: با ایجاد زیر ساخت ای لازم  مسیر کریدور شمال و جنوب رونق پیدا کرده است و کریدور جدید به نام ارومچی، اکتائو، انزلی به عنوان جاده ابریشم جدید با  ظرفیت فعلی ۲ میلیون تن مورد توجه ماست که در سفر اخیر به چین با وزیر اقتصاد این کار مورد بررسی قرار گرفته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.