شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جوابیه نسرین محمدی، همسر محسن سرخو به دروغ پردازی خبرگزاری اصولگرا!
    27 شهریور 1395 - 23:00
    شناسه : 15034
    0

    نسرین محمدی،همسر محسن سرخو به خبر درج شده در خبرگزاری اصولگری فارس پاسخ داد. در ادامه جوابیه قاطع همسر عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران، مهندس محسن سرخو به هتک حرمت خبرگزاری فارس را می‌توانید بخوانید: با سلام بازگشت به خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری فارس در تاریخ 21/6/95 با عنوان ” تخلف 236 […]

    پ
    پ

    photo_2016-09-17_22-51-23

    نسرین محمدی،همسر محسن سرخو به خبر درج شده در خبرگزاری اصولگری فارس پاسخ داد.

    در ادامه جوابیه قاطع همسر عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران، مهندس محسن سرخو به هتک حرمت خبرگزاری فارس را می‌توانید بخوانید:

    با سلام

    بازگشت به خبر منتشر شده از سوی خبرگزاری فارس در تاریخ 21/6/95 با عنوان ” تخلف 236 متری همسر عضو اصلاح طلب شورای شهر…” جوابیه به شرح ذیل ارسال می گردد. شایسته است مطابق قانون مطبوعات دستور فرمایید نسبت به درج آن در تارنمای آن خبرگزاری در همان صفحه و جایگاه اقدام لازم بعمل آید و عیناً در کانال‌های تحت مدیریت در فضای مجازی منعکس گردد.

    **************

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ” یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَیَّنُوا أَنْ تُصیبُوا قَوْماً بِجَهالَهٍ فَتُصْبِحُوا عَلی‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمینَ ”
    سوره حجرات آیه (6)

    ای مومنان هرگاه فاسقی خبری برای شما آورد (تصدیق مکنید تا) تحقیق کنید، مبادا به سخن چینی فاسقی از روی نادانی به قومی رنجی رسانید که سخت پشیمان گردید.

    خبرگزاری فارس در روز بیست و یکم شهریور ماه سالجاری اقدام به درج مطالبی سراسر کذب علیه اینجانب نمود که مصداق بارز نشر اکاذیب و ایراد افترا در راستای تشویش اذهان عمومی است.
    حقیقتاً عمق بی اخلاقی و افول ارزش‌های ناب تا کجا پیش رفته است که یک خبرگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خود اجازه می دهد به قصد هتک آبروی یک مومن به حریم خانواده‌اش ورود نماید و با هیچ انگاشتن شعور مخاطبان حتی سند منتشره خود را نیز وارونه تفسیر کند!

    فقط جهت اطلاع مخاطبان محترم به عرض می رسانم:

    1- اینجانب در سال 1376 با فروش همه دارایی مادی خود و خانواده و با اخذ وام بانکی ملکی را با کاربری مسکونی خریداری و با اخذ مجوز از آموزش و پرورش، دبیرستان و مرکز پیش دانشگاهی دخترانه دایر نمودم.
    بدلیل هزینه‌های گزاف آموزشی و محدودیت منابع مالی و عدم استطاعتِ پرداخت اقساط وام ناگزیر شدم علیرغم میل باطنی فعالیت آموزشی و مدرسه را در سال 1383 متوقف نموده و با انعقاد قرارداد مشارکت با یک سازنده، ملک را در اختیار ایشان قرار دهم.

    2- خبرگزاری فارس نوشته است: ” در سال 92 یعنی در ابتدای دوره عضویت همسرش در شورای شهر اقدام به مشارکت در ساخت …”
    در عجبم ملکی که در سال 1388 عملیات ساختمانی آن پایان یافته است چگونه در سال 92 اقدام به مشارکت در ساخت آن شده است؟!

    3- مطابق اصل 47 قانون اساسی حق مالکیت افراد می بایست محترم شمرده شود، لکن خبرگزاری فارس نه تنها با نقض آشکار اصل مترقی موصوف به حقوق مالکانه تعرض نموده است بلکه برخلاف قسمت پایانی اصل 25 قانون اساسی که هرگونه تجسس را ممنوع می داند، مگر به حکم قانون؛ وارد دایره حقوق شخصی اینجانب شده است. سئوال اینجاست که کدام مرجع قانونی چنین اختیاری را به متولیان این خبرگزاری داده است؟
    4- برای ملکی که مطابق توافق فقط 36% آن به بنده تعلق گرفته و سازنده حسب قانون با پرداخت کلیه عوارض شهرداری و تامین 12 دستگاه پارکینگ در زیر زمین (برای هر واحد یک دستگاه پارکینگ بدون حتی یک ریال تخفیف) گواهی پایان کار آن را اخذ نموده است؛ بنده میبایست بابت کدام تخلف به کدام مرجع ذیصلاح قانون پاسخ بدهم؟! آنکسی که باید پاسخ دهد خبرسازان آن خبرگزاری هستند که باید بگویند چگونه این دروغ‌ها را به هم بافته اند؟!

    5- نمی دانم با کدام تعریف به 6 طبقه مسکونی، برج می‌گویند! و به مالک 36درصدی که از قضا محل سکونتش نیز آنجاست برج ساز!!
    فاین تذهبون!!

    6- پیش از آنکه تهمت‌های ناروا و خبر کذب درج شده در این خبرگزاری مرا آزرده خاطر سازد به خاطر موضوع مهمتری به شدت اندوهگین شدم و به فکر فرو رفتم. در خاطرم هست که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی که اینجانب جزء فعالان جنبش دانشجویی بودم، همواره با گروه‌های مارکسیستی و معاند نظام این بحث را داشتیم و آنها را اینگونه مورد خطاب قرار میدادیم که در مسلک شما هدف وسیله را توجیه میکند و شما همواره برای رسیدن به اهداف خود از ابزارهای ماکیاولیستی سود میبرید در حالیکه ما معتقدیم که با نردبان باطل نمیتوان به قله‌های رفیع حق دست یافت و نردبان باطل مسیری جز رسیدن به اسفل السافلین ندارد حال چگونه است که یک خبرگزاری وابسته به یک نهاد انقلابی به خود اجازه میدهد با اتهام و تهمت به خانواده یک فرد متعهد، متدین و پاکدست اهداف و مطامع سیاسی خود را پیگیری نماید؟به عنوان یکی از افرادی که در سال‌های دفاع مقدس تجربه حضور در جبهه ها در مناطق غرب کشور ( سقز و بانه) را دارم، عرض می کنم آیا وقت آن فرا نرسیده که نگاه دوباره ای به مباحث ایدئولوژیک خود بیاندازید؟ به نظر میرسد این خلأ به طور خطرناکی بخش‌های رسانه‌ای به ویژه جوانان ما را تهدید میکند.

    اللّهم وفّقنا لما تحب و ترضی
    نسرین محمدی

    photo_2016-09-17_22-51-28

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “جوابیه نسرین محمدی، همسر محسن سرخو به دروغ پردازی خبرگزاری اصولگرا!”
    1. دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.