سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کنسرت موسیقی «همای و مستان» در لاهیجان اجرا می شود + جزئیات
    28 شهریور 1395 - 20:34
    شناسه : 15048
    0

    گروه موسیقی «همای و مستان» به سرپرستی و خوانندگی سعید همای در تاریخ ٢٩ شهریور در سالن ورزشی شهدای لاهیجان ساعت ٢١ اجرا خواهند داشت. به گزارش «بامردم»، در این کنسرت میلاد عباسی دف؛ سید محمد پاشا هنجنی و سعید فهیمی نی؛ مسلم علی پور کمانچه؛ حمید رضا یوسفی تمبک؛ محمود نوذر قاضیانی سنتور؛ میلاد […]

    پ
    پ

    82189240-70939566

    گروه موسیقی «همای و مستان» به سرپرستی و خوانندگی سعید همای در تاریخ ٢٩ شهریور در سالن ورزشی شهدای لاهیجان ساعت ٢١ اجرا خواهند داشت.

    به گزارش «بامردم»، در این کنسرت میلاد عباسی دف؛ سید محمد پاشا هنجنی و سعید فهیمی نی؛ مسلم علی پور کمانچه؛ حمید رضا یوسفی تمبک؛ محمود نوذر قاضیانی سنتور؛ میلاد علی پور تار خواهند نواخت.

    سعید همای همراه با گروهش سبک تازه ای از موسیقی سنتی را ارائه می دهند. وی اهل گیلان و شهرستان شفت است و ترانه هایی را نیز به زبان های گیلکی و تالشی اجرا کرده است.

    لازم به ذکر است این کنسرت توسط موسسه فرهنگی و هنری پویندگان و با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

    علاقمندان برای خرید بلیط می توانند به سایت www.84200.ir مراجعه کنند و یا حضوراً در لاهیجان به کتابفروشی شهر کتاب، کتابفروشی جام جم و یا کانون آگهی و تبلیغاتی رنگین کمان و در رشت به کتابفروشی دیبا، شهرکتاب و یا کانون آگهی و تبلیغاتی نیل سان مراجعه نمایند.

    خبرآنلاین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.