جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اقدام اعضای شورا چیزی جز منفعت‌طلبی نیست/خودمحوری اعضای شورا به ضرر شهر و شهروندان است
    29 شهریور 1395 - 9:12
    شناسه : 15109
    0

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای شهر رشت در انتخاب هیأت رئیسه جدید، عاقلانه حرکت نمی‌کند گفت: این اقدام اعضای شورا چیزی جز منفعت طلبی نیست. به گزارش «بامردم»، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نگران کننده شورای شهر رشت و عدم […]

    پ
    پ

    کوچکی‌نژاد

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شورای شهر رشت در انتخاب هیأت رئیسه جدید، عاقلانه حرکت نمی‌کند گفت: این اقدام اعضای شورا چیزی جز منفعت طلبی نیست.

    به گزارش «بامردم»، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نگران کننده شورای شهر رشت و عدم انتخاب هیئت رئیسه جدید، اظهار کرد: شورای شهر رشت با تأخیر در انتخاب هیأت رئیسه جدید، عاقلانه حرکت نمی‌کند.

    او ادامه داد: خودمحوری و ریاست‌طلبی در بین اعضای شورا در انتخاب رئیس تا اندازه ایی اوج گرفته که حاضر نیستند دور هم جمع شده و به عنوان نماینده مردم و با رعایت اصل دموکراسی رئیس انتخاب کنند.

    کوچکی نژاد گفت: این خودمحوری در اجرای برنامه‌های مدیریت شهری اخلال ایجاد کرده و به ضرر شهر و در نهایت شهروندان خواهد بود.

    او با بیان اینکه یقیناً مردم در انتخاب شورای آینده پاسخ این رفتار اعضای شورا را در صحنه انتخابات می‌دهند اظهار کرد: مردم در انتخابات آینده دقت بیشتری در انتخاب‌های خود خواهند داشت و کسانی که تسلط بر هوای نفس خود نداشته و منافع مردم را به کارهای شخصی خود ترجیح نمی‌دهند را انتخاب نخواهند کرد.

    نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: این اقدام اعضای شورا چیزی جز منفعت‌طلبی نیست.

    او با بیان اینکه فرمانداری و استانداری به عنوان مجری قانون در این بخش باید عاقلانه‌تر برخورد کنند تصریح کرد: اینها به عنوان نمایندگان وزارت کشور باید دقت لازم را داشته تا از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند تا منافع مردم دچار تزلزل نشود.

    شبستان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.