×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در اینجا می‌خواهیم به چند توصیه مهم در زمینه اهمیت مراقبت از خود پیش از سوار شدن به ماشین بپردازیم. در واقع تکنیک‌هایی که به راننده این امکان را می‌دهد تا به راحتی خود را آرام ساخته و به جسم و ذهن خود نشاط بدهند.

به گزارش «بامردم»، رفت و آمدهای روزانه می‌توانند بسیار طاقت‌فرسا باشند. متخصصان سلامتی به افرادی که به طور مکرر در رفت و آمدند توصیه می‌کنند یک قدم به عقب رفته و در جاده مراقب خود باشند. در اینجا می‌خواهیم به چند توصیه مهم در زمینه اهمیت مراقبت از خود پیش از سوار شدن به ماشین بپردازیم. در واقع تکنیک‌هایی که به راننده این امکان را می‌دهد تا به راحتی خود را آرام ساخته و به جسم و ذهن خود نشاط بدهند. ببینیم این روش‌ها چگونه است.
۱.ماساژ گردن
پیش از آنکه رانندگی خود را آغاز کنید، باید در شرایط خوبی باشید و روحیه‌تان بالا باشد. نوک انگشتانتان را کمی در پشت سر خود فرو برده و به شکل عمودی این ناحیه را با حرکاتی به سمت بالا و پایین ماساژ دهید.
۲.ماساژ گوش
روش دیگر، نیشگون گرفتن گوش است. شما می‌توانید با انگشت اشاره و شصت‌تان چین‌های گوشتان را باز کنید و با ملایمت کمی روی آن را فشار دهید. گوش‌هایتان را اتو بکشید. گوش‌تان را به سمت جلو فشار دهید؛ انگار که می‌خواهید به صدای اقیانوس گوش دهید. این روش، روشی سریع برای کاهش استرس است که فشار خون‌تان را کم خواهد کرد. از طرفی باعث می‌شود که عمیق و آرام نفس بکشید.
۳.ماساژ صورت
شما می‌توانید با استفاده از انگشت سبابه و انگشت میانی،‌ گونه‌هایتان را ماساژ دهید. سپس ابروهایتان را با انگشت اشاره و شصت فشار دهید. این کار باعث می‌شود که میزان فشار و استرسی که در پیشانی‌تان وجود دارد کاهش یابد و این به دلیل حجم زیاد عضلات در این ناحیه است.
منبع: lifescript

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.