چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام‌های فرماندار لاهیجان به مناسبت عیدسعیدغدیرخم، آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید
    30 شهریور 1395 - 0:18
    شناسه : 15119
    0

    مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیام‌هایی جداگانه عیدسعیدغدیرخم، آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید تبریک گفته و گرامی داشتند. به گزارش «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعیدغدیرخم گفت:روز هیجدهم ذی الحجه ، روز عید غدیر، عظیم ترین اعیاد زمین و […]

    پ
    پ

    محمد احمدی فرماندار لاهیجان (3)

    مهندس سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیام‌هایی جداگانه عیدسعیدغدیرخم، آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید تبریک گفته و گرامی داشتند.

    به گزارش «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعیدغدیرخم گفت:روز هیجدهم ذی الحجه ، روز عید غدیر، عظیم ترین اعیاد زمین و آسمان است، واقعه غدیر حادثه اى تاریخى نیست که در کنار دیگر وقایع بدان نگریسته شود. حادثه غدیر حادثه بزرگی است و عید غدیر عیدی بزرگ و از جمله شریفترین اعیاد مسلمانان است.

    غدیر تنها نام یک سرزمین نیست. یک تفکر است، نشانه و رمزى است که از تداوم خط نبوّت حکایت مى کند. غدیر نقطه تلاقى کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. غدیر دریایى از معارف است. فقه، فرهنگ، کلام، اخلاق و تفسیر، همه را دارد؛

    آرى غدیر یک سرزمین نیست، چشمه اى است که تا پایان هستى مى جوشد، کوثرى است که فنا برنمى دارد، افقى است بى کرانه و خورشیدى است عالمتاب.به قول فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند عید غدیر، عید ولایت است، عید سیاست است، عید دخالت مردم در امر حکومت است، عید آحاد ملت و امت اسلامی است

    این عید بر عاشقان ولایت و رهروان راستین راه هدایت و بندگی مبارک باد


    مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت:
    هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)
    دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیباترین فصل این فرهنگ، به وجود آورندگان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.
    یکی از مقاطع سرنوشت سازی که ملت بزرگ ایران هوشمندانه در آن حضور یافت و سهم مهمّی در رسالت تاریخی خود ایفا نمود، دوران «دفاع مقدس» بود. بی تردید این اراده خلل ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرین های ملّت ایران به ثبت خواهد رسید.
    دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهریهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّری دوباره یافت. حماسه دفاع مقدس، فریاد بیدارگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان های پژمرده را بیدار کرد تا به حراست از کیانشان برخیزند.
    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ،فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف، ولایت مدار وبا فرهنگ شهرستان لاهیجان تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.
    از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا و رهروی راه آن عزیزان را برای همگان مسئلت دارم.


    مهندس سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت:

    تقارن اول مهر ماه با هفته دفاع مقدس که یاد آور ایثار و از جان گذشتگی دلاور مردان ایران اسلامی است، آغاز ماه مهر بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه و تفکر و علم که همزمان با هفته دفاع مقدس، که یادآور ایثارگری و مقاومت و عزت و عظمت ملت ایران اسلامی است .

    طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان و دانشجویان است .

    آنانکه فردا روز، امورات کشور به دست آنها اداره خواهد شد و به فرمایش امام راحل (ره) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امیدهای آینده مملکت هستند.

    در چنین روزی دانش آموزان و دانشجویان با شور و شعف خاصی گام در راه فراگیری و تحصیل می گذراند و معلمان و اساتید گرامی با تلاشی جهاد گونه عزم خود را برای پرورش ،آموزش ، تهذیب و ارتقای علم و دانش و اخلاق و ایمان آنان جزم می کنند.

    وبه قول رئیس جمهور محبوب ما جناب آقای روحانی: مدرسه ما باید بتواند دانش‌آموزانی متفکر، پرسشگر، نقاد و اخلاقی تربیت کند و مدرسه مطلوب ما مدرسه خلاقیت، عقلانیت و گفت‌وگو و مداراست.

     اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس را به همه رهپویان و پویندگان عرصه علم دانش، دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته شهرستان لاهیجان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و بازگشت به آموزه های عقیدتی و دینی بود را گرامی می داریم.

    انتظار دارم دانشجویان و دانش آموزان عزیز به عنوان فرزندان این آب و خاک و سرمایه های آینده این کشور همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس در عرصه های نبرد با دشمن، رشادت ها و از خود گذشتگی ها آفریدند اینک نیز با جنگ نرم دشمن و ایجاد حرکت شتابدار به سوی قله های رفیع سازندگی و خود کفایی تلاش و آینده کشورمان را تضمین نمایند.

    امیدوارم در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل دست اندرکاران تعلیم و تربیت با الهام از رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه رهبری به اهداف پیش بینی شده در سند چشم انداز برنامه شیشم قرار گرفتن در جایگاه اول سیاسی، علمی و فناوری در سطح منطقه نایل شویم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.