شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • والیبال نشسته ایران قهرمان دنیا شد
    04 فروردین 1395 - 15:09
    شناسه : 1513
    1

    تیم والیبال نشسته مردان ایران عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام بین قاره‌ای را از آن خود کرد به گزارش خبرگزاری «با مردم»، ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر بر تیم آماده برزیل غلبه کردند و با اقتدار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند. هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان […]

    پ
    پ

    55-1-250x172تیم والیبال نشسته مردان ایران عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام بین قاره‌ای را از آن خود کرد

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر بر تیم آماده برزیل غلبه کردند و با اقتدار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند.

    هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص این دیدار گفت: ملی‌پوشان کشورمان دیداری زیبا را برگزار کردند و موفق شدند با این پیروزی، بار دیگر قدرت والیبال نشسته ایران را به رخ دنیا بکشند.

    وی افزود: در انتهای این رقابت‌ها، داود علیپوریان به‌عنوان بازیکن برتر و مرتضی مهرزاد، بلندقامت‌ترین بازیکن مسابقات نیز به عنوان اسپکر برتر معرفی شدند.

    تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در این مسابقات با تیم‌های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، برزیل، آلمان، مصر و  آمریکا همگروه بود و موفق شد تمام این تیم‌ها را در مرحله مقدماتی مغلوب کند.

    در دیدار نیمه نهایی ایران بار دیگر مقابل چین به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

    رقابت‌های جام بین قاره‌ای والیبال نشسته با حضور ۱۵ تیم در بخش مردان و ۱۳ تیم در بخش زنان از ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین در جریان بود و پرونده آن برای کاروان کشورمان با کسب یک عنوان قهرمانی در بخش مردان و یک عنوان پنجمی در بخش زنان، بسته شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.