پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شوک روز ؛ علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس ؟!
    18 اردیبهشت 1398 - 21:21
    شناسه : 151357
    1

    پس از عملکرد ضعیف اقای گل انتقادات زیادی از سوی هواداران پرسپولیس متوجه علیپور شده و این مساله ناراحتی او را در پی داشته است. در این میان هم چند واسطه در تلاشند او را هوایی کرده و به نوعی لژیونرش کنند.

    پ
    پ

    علیپور - شوک روز ؛ علیپور در آستانه جدایی از پرسپولیس ؟! - پرسپولیس

    علی علیپور در نیم‌فصل دوم لیگ نتوانسته انتظارات برآورده کند و خیلی‌ها این مساله را به نداشتن یک مکمل خوب در کنارش ربط می‌دهند.

    زمان حضور گادوین منشا در پرسپولیس علیپور خیلی کمتر مجبور بود دوندگی داشته باشد و در این شرایط در زدن ضربات آخر به مراتب موفق‌تر بود اما با رفتن مهاجم نیجریه‌ای و آمدن بودیمیر که کمترین دوندگی را در بازی‌های خود داشته است، وظیفه دفاعی و پرس علیپور به مراتب سنگین‌تر شد.

    آن هم در شرایطی که پرسپولیس هر ۴ روز یک بار به میدان می‌رود و علیپور هم در همه بازی‌ها ثابت بوده برخلاف بودیمیر که هر دو هفته یک بار مصدوم شده است.

    در این شرایط انتقادات زیادی از سوی هواداران پرسپولیس متوجه علیپور بوده و این مساله ناراحتی او را در پی داشته است. در این میان هم چند واسطه در تلاشند او را هوایی کرده و به نوعی لژیونرش کنند.

    اگرچه باشگاه پرسپولیس هم برای صدور رضایت نامه علی پور کمتر از یک میلیون دلار نمی‌گیرد.

    به هر صورت چنانچه باشگاه خارجی حاضر به پرداخت پول رضایت نامه علی پور شود این بازیکن خودش هم با توجه به اوضاع شکرآب شده اش با هواداران بدش نمی آید فصل آینده را در خارج از ایران سپری کند.فوتبالی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.