×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

آیت الله فلاحتی - آمریکا جرئت شلیک یک گلوله به طرف ملت ایران را ندارد - آمریکا

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز،‌ ۱۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه تفسیر آیات ۴۲،‌ ۴۳ و ۴۴ سوره حجر، با اشاره به اینکه در نظام هستی تمام انسان‌ها بنده خدای متعال هستند، اظهار کرد: شیطان انسان‌ها را به بنده و غیر بنده تقسیم کرد، اما خدای متعال فرمود «تمام انسان‌ها حتی کافران بنده من هستند».

وی تمام قدرت‌ها را در مقابل قدرت خدای متعال فناپذیر عنوان کرد و افزود: تمام قدرت‌ها به خدای متعال ختم می‌شود و همه عزت‌ها از آن خداوند است.

امام جمعه رشت ادامه داد: براساس روایتی از امام صادق(ع)، خدای متعال جوان را اکرام و احترام می‌کند و دوست ندارد جوان عذاب شود؛ ضمن اینکه خدا خطای پیران را محاسبه نمی‌کند و بسیاری از گناهان ریز آنها را می‌بخشد.

این کارشناس دینی جهنم را میعادگاه تمام گناهکاران و کافران خواند و بیان کرد: برای جهنم هفت باب قرار داده شده و از هر کدام از این باب‌ها گروهی از گمراهان که پیرو شیطان هستند وارد می‌شوند.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی ایران برای دفاع از خود در برابر دشمنان اشاره کرد و متذکر شد: آمریکایی‌ها غلط می‌کنند علیه ملت ایران دست به اسلحه ببرند و محاسبات جهانی نشان می‌دهد آمریکا حتی جرات شلیک یک گلوله به طرف ملت ایران را هم ندارد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران، تصریح کرد: بیش از آنکه ملت ایران از تحریم‌ها در رنج باشند، آمریکایی‌ها دچار خفگی شده‌اند.

وی دوستی با خدای متعال را به عمل دانست؛ نه زبان و یادآور شد: جهنم قرارگاه گناهکاران است؛ همانگونه که در بهشت هشت باب برای مومنان قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه عذاب گناهاکاران وعده خدا است، اظهار کرد: اگر خدا گناهکار را عذاب نکند از حکمت خود دست برداشته و به مومن ظلم شده است.

ایکنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.