شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضرورت مشارکت بانک‌ها در حمایت از حوزه ICT و رونق تولید در گیلان
    24 اردیبهشت 1398 - 11:19
    شناسه : 152038
    0

    فرزاد توکلی در دیدار با مسئولان بانک تجارت استان، خواستار مشارکت بانک‌ها در حمایت از حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه رونق تولید در استان شد.

    پ
    پ

    مشارکت بانک‌ها در حمایت از حوزه ICT و رونق تولید در گیلان - ضرورت مشارکت بانک‌ها در حمایت از حوزه ICT و رونق تولید در گیلان - ict

    به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز گذشته فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حسین باقرلو مدیر شعب بانک تجارت استان گیلان دیدار و گفتگو نمود.

    فرزاد توکلی در این دیدار به تأثیر مهم بانکداری ایران در نقش‌آفرینی فعال و همسو در توسعه اقتصاد استان اشاره و گفت: بانک‌ها می‌توانند با مشارکت و حمایت مالی از حوزه ICT موجبات ایجاد اشتغال این حوزه و رونق تولید را فراهم آورند.

    وی به تعداد قابل توجهی از برنامه نویسان مجرب در حوزه فناوری اطلاعات در استان و پتانسیل بالای تولید اپلیکیشن های تلفن همراه توسط جوانان و فعالان این حوزه اشاره و افزود: فناوری اطلاعات جزء لاینفک سیستم بانکی بوده و بانک‌ها می‌توانند با حمایت از تولید اپلیکیشن ها نقش به سزایی در ارتقاء این حوزه داشته باشد.

    فرزاد توکلی مشارکت بانک تجارت در حمایت از این حوزه را بسیار امیدوار کننده دانست و افزود: حمایت در رونق کسب و کارهای حوزه ICT ، منجر به کارآفرینی، ایجاد شغل، رشد، توسعه و شکوفایی استان و کشور بوده و تنها با حمایت بخش خصوصی، دولت و بانک‌ها به نتیجه مناسب خواهیم رسید.

    مدیرکل ICT استان با اشاره به شکل‌گیری و طرح ایده‌ها از بستر دانشگاه‌ها و فرآیند تجاری‌سازی آن با ارائه تسهیلات بانکی اشاره و اظهار داشت: نقش فعالان حوزه فناوری اطلاعات به‌خصوص جوانان در خلق ایده‌های نو و نقش بخش خصوصی و دولتی در ایجاد بستر مناسب برای تجاری‌سازی و خلق ثروت باید روزبه‌روز پررنگ‌تر گردد.

    باقرلو، مدیر شعب بانک تجارت استان نیز حمایـت مناسـب از اسـتارت آپ ها را یکـی از مؤلفه های مهـم و کلیدی در راسـتای نیـل بـه توسعه فناوری اطلاعات دانست و افزود: این بانک آمادگی دارند در راستای حمایت از رویدادهای استارت آپی استان علی الخصوص با محوریت فین تک ها مشارکت داشته باشد.

    توکلی ابراز امیدواری نمود با توافقاتی که با مسئولان بانک تجارت استان به عمل آمده زمینه حمایت و پشتیبانی از این حوزه برای جوانان و فعالان این حوزه در آینده نزدیک فراهم آید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.