جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ترویج و تبلیغ مواد مخدر ابزاری مهم در دست دشمن است
    25 اردیبهشت 1398 - 16:14
    شناسه : 152152
    1

    دادستان شهرستان آستارا گفت: ترویج و تبلیغ موادمخدر ابزاری مهم در دست دشمن به‌قصد ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

    پ
    پ

    و تبلیغ مواد مخدر ابزاری مهم در دست دشمن است - ترویج و تبلیغ مواد مخدر ابزاری مهم در دست دشمن است - آستارا

    ” عباس جاذب ” به همراه فرمانده انتظامی آستارا در بازدید از کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان بیان داشت: سیل خروشان و بنیان کن اعتیاد، بی‌رحمانه در مسیر حرکت خود همه اقشار جامعه را طعمه خود قرار داده و علاوه بر متلاشی کردن کانون خانواده‌ها سبب ناکامی در زندگی و تمایل فرد به رفتارهای انحرافی می‌شود.

    وی افزود: ترویج و تبلیغ مواد مخدر ابزاری در دست دشمن به‌قصد ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

    در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه امروز به معضلات مواد مخدر به‌عنوان یک تهدید باید نگاه کرد افزود: با گسترش فعالیتهای فرهنگی و آموزش‌های همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم از آسیب و تهدیدات مواد مخدر می‌توان در راستای ریشه کن کردن اعتیاد در سطح جامعه کوشید.

    فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه در وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی به نوعی نقش مواد مخدر مطرح بوده اظهار داشت: فعالیت‌های کیفی کمپ‌های ترک اعتیاد، جلب مشارکت مردم و نقش‌آفرینی مثبت سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری و مقابله با مواد مخدر و اعتیاد اهمیت ویژه‌ای دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.