×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر

mafia fF4urok.width 800 768x428 - تلاش انتخاباتی آقای نماینده برای انتخاب یک فرد متخلف در شهرداری - انتخابات

هرچه به انتخابات مجلس نزدیک تر می شویم تلاش بعضی نمایندگان مجلس برای گماردن افراد نزدیک به خود جهت نیل آسان تر به کرسی نمایندگی مجلس بیشتر می شود و در این مسیر شاهد ان هستیم که به جزء مراکز دولتی اعضای شورا و شهرداری ها نیز تحت فشار هستند

در چند هفته گذشته انتخاب شهردار یکی از شهرهای نسبتا کوچک شرق گیلان و عدم تایید وی توسط فرمانداری حاشیه های مختلفی را ایجاد کرد. گفته می شود تلاش نماینده برای انتخاب این فرد ک منجر به انتخاب دوباره او به عنوان شهردار شده بود. در حالی که این فرد دارای سوابق تخلفات عدیده مالی می باشد و به دنبال نارضایتی های مردمی پیش از این طی حکمی انفصال از خدمت او امضا شده بود. هرچند استانداری گیلان طبق انتظار حکم شهرداری وی را امضاء نکرد اما چالش های جدیدی را برای شورا و شهرداری به وجود آورده است که احتمال تخلفات بعدی نیز دور از دسترس نیست.

به نظر می رسد قانون جدید انتخاب شهرداران بر اساس آئین نامه نیز نتوانسته مشکلات انتخاب شهرداران را به نقطه مناسبی برساند و شاهد آن هستیم که همچنان لابی ها و دخالت های نابجا جلوی انتخاب اعضای شورا را گرفته است. طوری که یک نماینده مخالف دولت این حق را برای خود قائل است که حتی افراد فاقد صلاحیت را نیز تعرفه نماید. امری که نشانه عدم مشخص شدن وظایف قانونی دولت و مجلس است که یک نماینده را به دخالت های نابجا در امر قانونی کشور هدایت می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.