×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

ماجرای حمایت نماینده رشت از تیم تراکتور - ماجرای حمایت نماینده رشت از تیم تراکتور / حسنی از کدام تیم‌ها حمایت کرد؟ - با مردم

به گزارش «بامردم»، عصر دیروز خبری مبنی بر حمایت نماینده رشت از استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل حمایت از تیم‌های تراکتور و استقلال در برخی از پایگاه‌های خبری منتشر شد.

پیش از آن نیز انتشار تصویر امضاکنندگان نامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان و حضور نام حسنی جویباری در این لیست حواشی را به دنبال داشت.

تحقیقات خبرنگار «با مردم» اما نشان می‌دهد، دلیل استیضاح وزیر بیشتر به دلیل عملکردهای او در حوزه‌های مختلف بوده و نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه استیضاح وزیر از حق‌وحقوق استان و تیم‌های شهرستان رشت دفاع کرده است.

بر اساس اخبار منتشرشده رسمی در خبرگزاری‌ها حسنی جویباری از امضاکنندگان نامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان در جلسه استیضاح با اشاره به اینکه تیم‌های داماش و سپیدرود با ناداوری حذف شدند، از وزیر ورزش خواست در مورد نحوه هزینه کرد ۲۷ صدم درصد مالیات بر ارزش‌افزوده که مجلس برای حوزه ورزش پیش‌بینی کرده، توضیح دهد.

در این جلسه تعدادی از نمایندگان سؤالات خود را در حوزه‌های مختلف از وزیر ورزش پرسیدند که نهایتاً آقایان حسنی جویباری، موسوی لارگانی و پژمان‌فر از پاسخ‌های وزیر به سؤالات خود قانع نشدند.

به گفته سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، بی‌عدالتی در توزیع درآمدها و اعتبارات وزارت ورزش، عزل و نصب‌های غیرقابل‌دفاع فدراسیون‌های ورزشی و فعالیت مربیان مرد برای دختران و زنان ورزشکار ازجمله محورهای سؤال نمایندگان بود که از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.