×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

انتصاب منصوب حکم - موافقت سالاری با استعفای احمدی / معاونین توسعه منابع و هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان منصوب شدند - آرش فرزام صفت

با تغییر در چارت استانداری گیلان و تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان از یکدیگر دو انتصاب جدید در این حوزه صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش کیمیا تنهایی معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به عنوان معاون توسعه منابع استانداری گیلان منصوب شد.

همچنین آرش فرزام صفت مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز که در دوره ای جانشینی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری را برعهده داشت به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان منصوب شده است.

گفتنی است پیش از این محمد احمدی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان را برعهده داشته است که باتوجه به استعفای وی، موافقت استاندار و خروج او از سمت های دولتی احتمال حضور او در انتخابات مجلس پیش بینی می شود.

گفتنی است در جلسه عصر امروز کارگروه رفع موانع تولید و همچنین اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون امور اقتصادی وزیر کشور برگزار می شود مراسم معارفه نیز صورت خواهد پذیرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.