×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

171289 674 - ماجرای عکس های نامتعارف فرزند یکی از سردار های سپاه و پناهندگی سردار نصیری!+عکس و جزییات -

فرماندهان و سرداران نظامی و دفاعی کشورمان علاوه بر اینکه یکی از اهداف اصلی دشمنان در فضای حقیقی هستند، در فضای مجازی هم هیچ‌گاه از هجوم رسانه‌های دشمن در امان نبوده‌اند؛ دلیل آن هم کاملاً مشخص است: ضربات مهلکی که آن‌ها از جانب این سددفاعی دریافت کرده‌اند.

دشمنان همواره سعی دارند این قشر از مسئولان کشور را با جنگ روانی خود تضعیف کنند و با ایجاد حس بی‌اعتمادی، آنان را از چشم مردم بیاندازند تا در گام بعد، مسیرشان برای ضربه زدن به مردم راحت‌تر شود؛ افزایش شایعات علیه سپاه پس از شکست‌های متعدد داعش دلیلی نیز بر این مدعاست.

ساخت صفحات فیک به اسم سپاه در شبکه‌های اجتماعی و شایعاتی که درباره فرماندهان و خانواده‌هایشان منتشر می‌شود، از عمده برنامه‌هایی است که توسط سربازان دشمت در فضای مجازی پیاده می‌شود. در ادامه تعدادی از این نمونه‌ها را بررسی می‌کنیم.

** شایعه شهادت سردار سلیمانی

اوایل دیماه بود سال ۹۷ و درپی حملات اسرائیل به حومه دمشق، شایعه‌ای در فضای مجازی با ادعای به شهادت رسیدن قاسم سلیمانی در این حملات، توسط رسانه‌های ضدانقلاب و با هدف تضعیف نیرو‌های مقاومت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

این شایعه درحالی از سوی معاندان منتشر شده است که فردای همان روز سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شد، حضور پیدا کرد و تا امروز نیز وجود حاج قاسم همچون خاری در چشم دشمنان زنده و برقرار است.

شایعه تصاویر لورفته دختر سردار عبدالهی

در بحبوحه جام‌جهانی ۲۰۱۸ بود که تصویری از یک پسر و دختر بی‌حجاب ایرانی در بین تماشاگران منتشر شد و رسانه‌های ضدانقلاب، صاحب عکس را پسر سردار عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران معرفی کردند؛ آن هم درست در زمانی که فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افتتاح شده بود.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

اما واقعیت این است که تصاویر منتشر شده از فن آیدی این تماشاگر به وضوح نشان می‌داد که صاحب عکس، فردی به نام میلاد سوهان‌فروشان‌مقدم است و طبیعتاً نمی‌تواند فرزند عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم باشد.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

* شایعه دستگیری حجت‌الاسلام حسین طائب

یکی دیگر از دروغ‌های شاخدار ضدانقلاب و به خصوص آمدنیوز، علیه حجت‌الاسلام طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه بود. در ایام عزاداری محرم و صفر سال پیش، شایعه دستگیری حجت‌الاسلام حسین طائب منتشر شده بود.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

اما همان زمان تصاویری از حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در جلسه مجلس شورای اسلامی و هم در یک جلسه هیئات عزاداری منتشر شد و به شایعات بی‌پایه پایان داد. نکته جالب اینکه حجت‌الاسلام طائب در روز‌های اخیر و پس از تغییر فرماندهی سپاه نیز در سمت خود ابقا شدند تا مشت دیگری بر دهان دشمنان باشد.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

* شایعه پناهندگی سردار نصیری

آخرین شایعه رسانه‌های بیگانه نیز به سردار نصیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران اختصاص داشت. پس از تودیع وی از فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معارفه سردار سرتیپ فتح‌الله نصیری، رسانه‌های ضدانقلاب مدعی پناهندگی وی شدند.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

شایعه سخیف فرار و حتی پناهندگی سردار نصیری نیز فردای همان روز و با حضور وی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تکذیب شد.

دستگیری سردار ربیعی به جرم جاسوسی

دستگیری سردار ربیعی به جرم جاسوسی نیز یکی دیگر از شایعاتی بود که طی هفته‌های گذشته در رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد؛ شایعه‌ای که بلافاصله توسط مقامات مسئول تکذیب شد.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

* شایعه اقامت فرزندان سرتیپ نصیرزاده در آمریکا

این شایعات تنها به سرداران سپاه محدود نمی‌شود، در یکی از همین موارد و پس از اظهارنظر امیرسرتیپ نصیرزاده مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی در بهمن ماه سال گذشته، شایعه شد که سرتیپ نصیرزاده درحالی این حرف را زده که پسر و دخترش در آمریکا مشغول تحصیل هستند.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

این شایعه نیز درحالی منتشر شد که امیر نصیرزاده اصلاً فرزند پسری ندارد که بخواهد در آمریکا درس بخواند و تنها دختر وی نیز در داخل کشور در حال گذراندن دوره دکتری است.

* شایعه دستگیری سردار درویشی در مالزی

پیش از این نیز در سالگرد ۲۲ بهمن، اخباری مبنی بر دستگیری سردار درویش مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در فضای مجازی منتشر شد و حتی شایعه‌کنندگان ادعا کردند که ماموران پلیس مالزی، مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا را با مقادیر زیادی ارز و مواد مخدر دستگیر کرده است.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

این درحالی بود که سردار درویشی همزمان با انتشار شایعات در بسیاری از مراسم‌ها حضور داشت و این شایعه هم به سرنوشت بقیه شایعات بالا دچار شد.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

* شایعه ترور فرمانده ناجا

حتی آن‌ها برای برهم زدن اقتدار پلیس ایران، شایعه ترور فرمانده ناجا را به میان کشیدند درحالی که مشخص شد هیچ حادثه یا تروری برای فرمانده نیروی انتظامی رخ نداده و ایشان در صحت و سلامت کامل هستند.

* شایعات چندگانه درباره قالیباف

محمدباقر قالیباف فرمانده اسبق ناجا نیز یکی از مشتریان ثابت شایعات ضدانقلاب است به طوری که یکبار شایعه فرارش به لندن، بار دیگر شایعه دستگیری‌اختلاس، یکبار دیگر شایعه اختلاس پسرانش را مطرح کردند. حتی آن‌ها به این موارد بسنده هم نکردند و تصاویر یک عروسی لاکچری در لاهیجان را بجای عروسی دختر وی جا زدند.

شایعاتی که علیه فرماندهان ایرانی منتشر شد + تصاویر

البته به نظر می‌رسد این شایعات آخرین شایعات ساخته شده رسانه‌های دشمن نخواهد بود و آن‌ها در جنگ روانی با ایران دلار‌های زیادی را اختصاص داده اند تا افکار عمومی را نسبت به نیرو‌های دفاعی و نظامی ایران بدبین کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.