چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41342 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم ارائه گزارش از عملکرد شورا و شهرداری به شهروندان/ جلسات شورا علنی برگزار شود
    09 خرداد 1398 - 0:11
    شناسه : 152993
    0

    شعربافان با تأکید بر لزوم ارائه گزارش از عملکرد شورا و شهرداری به شهروندان و بررسی مسائل و مشکلات همشهریان، خواستار برگزاری جلسات علنی شورا با حضور مردم شد.

    پ
    پ

    محسن شیخ شعربافان - لزوم ارائه گزارش از عملکرد شورا و شهرداری به شهروندان/ جلسات شورا علنی برگزار شود - آرمان پوریاسری

    محسن شیخ شعربافان در نهمین جلسه شورای شهر لاهیجان شعربافان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ایام ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ایام سوگواری حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را تسلیت گفت.

    وی با اشاره به وزش باد شدید اخیر و سقوط برخی درختان در سطح شهر، اظهار داشتند: از ابتدای وزش باد شدید و احتمال بروز حوادث، شاهد بودیم که نیروهای زحمتکش شهرداری اعم از اجرایی، خدماتی و آتش‌نشانی در سطح شهر حضور داشتند و آماده رفع هرگونه مشکلات احتمالی برای شهروندان بودند که جای تقدیر دارد.

    شعربافان با تأکید بر لزوم ارائه گزارش از عملکرد شورا و شهرداری به شهروندان و بررسی مسائل و مشکلات همشهریان، خواستار برگزاری جلسات علنی شورا با حضور مردم شد.

    رئیس کمیسیون عمران شورای شهر لاهیجان با اشاره به‌کارهای در دست اجرای شهرداری لاهیجان و قدردانی از پرسنل پرتلاش شهرداری ابراز امیدواری نمودند با اجرای پروژه‌های عمرانی و زیباسازی در آینده نزدیک شاهد تحولات عمرانی و روبه‌جلو برای شهر لاهیجان باشیم.

    آرمان پوریاسری - لزوم ارائه گزارش از عملکرد شورا و شهرداری به شهروندان/ جلسات شورا علنی برگزار شود - آرمان پوریاسری

    همچنین آرمان پوریاسری در نهمین جلسه شورای شهر لاهیجان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران، ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) را به عموم شیعیان تسلیت گفت.

    وی با اشاره به ایجاد اماکن تجاری جدید در محل تله‌کابین لاهیجان، از شهردار لاهیجان خواستار اعلام نحوه قرارداد شرکت تله‌کابین احرار و چگونگی ایجاد اماکن تجاری جدید و دریافت مطالبات شهرداری از این محل شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.