×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سید سلمان سامانی - امکانی برای بررسی دوباره استعفای اعضای شورا بعد از مهلت قانونی وجود ندارد/ روسای شوراهای رشت و آستانه از انتخابات مجلس باز ماندند - آستانه

وی در ابتدا با انتشار پست اینستاگرامی اعلام کرد: امروز ١۶ خرداد آخرین مهلت «پذیرش» استعفاى مقامات براى نامزدى در انتخابات مجلس است.

سامانی - امکانی برای بررسی دوباره استعفای اعضای شورا بعد از مهلت قانونی وجود ندارد/ روسای شوراهای رشت و آستانه از انتخابات مجلس باز ماندند - آستانه

سامانی در پاسخ به سوالی در مورد شرایط ویژه رشت و آستانه که با وجود استعفای دو عضو شورا جلسات بررسی استعفاء آن ها  برگزار نشده است خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره ٣ ماده ١۵ قانون شوراهانامزد شدن اعضای شوراهای اسلامی روستا و شهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی منوط به پذیرش استعفای آنها از سوی شورا قبل از پایان مهلت قانونی می باشد.

سامانی 2 - امکانی برای بررسی دوباره استعفای اعضای شورا بعد از مهلت قانونی وجود ندارد/ روسای شوراهای رشت و آستانه از انتخابات مجلس باز ماندند - آستانه

سلمانی پیش از این اعلام کرده بود  دیگر به مانند گذشته اعضای شورا نمی توانند بدون استعفا از شورا در یکی از حوزه های انتخابیه دیگر شرکت کنند. وی نوشته بود:  ⁩اعضای ⁧ شورای شهر اگر قصد نامزدی در انتخابات مجلس در «هر یک از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور» را دارند، باید تا ۱۶خرداد ⁧استعفاء آنها به تصویب شورای اسلامی شهرشان رسیده باشد.

بدین ترتیب با توجه به اظهارات این مقام عالی وزارت کشور ، امیر حسین علوی و همچنین ابراهیم نجفی روسای شورای شهر رشت و آستانه که استعفای آن ها در جلسات شورا مورد بررسی قرار نگرفت امکان حضور در انتخابات مجلس را نخواهند داشت.

البته فرماندار رشت طی نامه ای امشب ساعت ۲۱ جلسه فوق العاده ای برای بررسی این موضوع گذاشته است که گفته می شود اکثریت شورا قصد حضور در این جلسه را ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.