×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دیوار - دستگیری کلاه‌بردار خرید خودرو در سایت دیوار - پلیس فتا گیلان

سرگرد ایرج پورمستمند در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده مبنی بر اینکه فردی از فروشندگان خودرو در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری می‌کند بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا استان گیلان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد فردی با جستجو در سایت دیوار با انتشاردهندگان آگهی فروش خودرو تماس و پس از ملاقات حضوری با آنها طوری وانمود می‌کرد که خریدار خودرو است و با پرداخت دروغین پول از طریق شماره شبا بانکی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

وی بیان داشت: با بررسی‌های فنی و شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا، متهم دریکی از استان‌های هم‌جوار شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرگرد پورمستمند در ادامه گفت: متهم ۳۱ ساله در بازجویی فنی پلیس به ۴ مورد کلاه‌برداری به همین شیوه در قالب خرید خودرو اعتراف که با توجه به تعدد پرونده، رسیدگی به موضوع همچنان ادامه دارد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در انجام هرگونه معامله با استفاده از خدمات بانکی از قبیل انتقال یا واریز پول به حساب به حساب خود اطمینان حاصل کنند.

سرپرست پلیس فتا در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.