×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: بعضی ها برای خود داستان و حدیث درست نکنند که فلانی می تواند یا نمی تواند؛ به امید خدا و ائمه معصومین(ع) ما می توانیم، این تفکر از گوشه نشینان و گعده نشینان فضای مجازی بیرون می آید و ما نیز وقت پاسخگویی به چنین حرف هایی را نداریم.

به گزارش «بامردم»، به نقل از درسیاهکل، دکتر ذبیح نیکفر در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی سیاهکل، ضمن تبریک انتصاب میراعلمی به عنوان بخشدار مرکزی سیاهکل، اظهار داشت: هرکسی که در هرجایی هست باید به وظایف خود عمل کند. اشخاصی که برای پست ها تعیین می شوند از جهت من مهم نیست، اما باید توانمند بادشند.

وی تأکید کرد: وظیفه من نظارت است و در برابر قصور و کم کاری کوتاه نمی آیم و تیغ تیز نظارت را بر روی حلقوم همه جایگاه ها دارم.

نمیانده مردم لاهیجان و سیاهکل با بیان اینکه پوراوزان در گذشته فرمانده سپاه لاهیجان بوده و ما نیز بسیجی وی بودیم، گفت: پواوزان در جاهای دیگر صحبت هایی کرده که به دلیل مهمان بودن وی در این جلسه در مورد آنها صحبت نمی کنم و به وی خیرمقدم می گویم.

نیکفر با بیان اینکه شما مجری انتخابات هستید، افزود: در حضور استاندار مطالبی را بیان کردم که فرمایشات شما من را وادار کرد آن نکات را اینجا نیز بیان کنم. در بعضی جاها ما تحمل می کنیم و آستانه تحمل ما نیز بالا است، اما این باعث نمی شود که میدان را رها کنیم.

وی با بیان اینکه یک بام و دو هوا را قبول نداریم، تصریح کرد: ما می گوییم که بومی بفرستند، اما در استان می خواهند فرصت ندهند. در اعتراض به آنها به مسئولین تهران گفتم که دوستان باید چارچوب داشته باشند.

این نماینده مجلس دهم گفت: در این دو شهرستان فردی که پدرش مدیرکل دولت اصلاحات بود برای پذیرش یک مسئولیت آمد و من نیز با وی موافق بودم. اما به محض ورود وی مخالفت ها با آن شروع شد.

نیکفر با تأکید بر اینکه سیاهکل و دیلمان محروم هستند، خاطرنشان کرد: مسئولین باید کوشش کنند و البته تلاش مضاعف بر عهده من است که در استان و کشور پیگیر کارها باشم. امیدوارم عالیترین وضعیت را برای مردم به وجود بیاوریم. نه اینکه ما کاری انجام دهیم و آن را منتصب به خودمان کنیم؛ بلکه باید برای نظام و مردم کار انجام دهیم.
وی بیان کرد: بعضی ها برای خودشان داستان و حدیث درست نکنند که فلانی می تواند یا نمی تواند؛ به امید خدا و معصومین(ع) ما می توانیم. این تفکر از گوشه نشینان و گعده نشینان فضای مجازی بیرون می آید و ما نیز وقت پاسخگویی به چنین حرف هایی را نداریم، اما ادبیات خودمان را با مسئولین اصلاح می کنیم و آماده نقد شدن و پاسخ دادن به آنها را داریم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل ابراز کرد: پیامبر گرامی اسلام، ائمه اطهار، امام راحل و مقام معظم رهبری با ولایت پذیری بعضی از افراد و اشخاص مشکل داشتند و هیچ تعلقی نیز به چپ و راست نداشتند. مقام معظم رهبری فرمودند؛ در سال ۷۶ عده ای گفتند انتخابات را باطل کنید و ما این کار را نکردیم و آنها دلشان با ما صاف نشده است. آنهایی که در ۸۸ فتنه راه انداختند ظلم بزرگی به نظام کردند.
نیکفر گفت: دولت تأیید نظام است و در انتخابات قبلی و بعدی دولت نظام جمهوری اسلامی بر سر کار بوده و مراجع و در رأس آنها مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه؛ تضعیف دولت نظام اسلامی را حرام دانسته اند. ممکن است از دولت انتقاد داشته باشیم، اما باید علاوه بر انتقاد راه حل نیز داد.
وی خاطرنشان کرد: اینکه فردی در زمان انتخابات در اردوی دیگر بوده دلیل بر این نیست که در همانجا بماند، بلکه باید از ظرفیت و پتانسیل آن استفاده کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: این جایگاه اسلام است و مقام معظم رهبری فرموده اند من اصولگرای اصلاح طلب هستم و دعوای اصلاح طلبی و اصولگرایی را قبول ندارم. دولت برای نظام اسلامی است و ما نیز به دولت کمک، حمایت و خدمت می کنیم و امیدواریم دولت و ملت در انتخابات پیش رو سربلند باشند.
نیکفر تصریح کرد: آمدن به برخی از جایگاه ها ممکن است برای ما مناسب نباشد و حتی رفتن از آن جایگاه به صلاح ما باشد. می بایست در این فرصت کمی که به ما داده شده برای مردم و نظام خدمت کنیم.

پایان پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.