×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

کوچکی نژاد علی اوسط اکبری مقدم - اوسط مقدم و کوچکی‌نژاد؛ دوستان قدیمی رو در روی یکدیگر؟! - اوسط مقدم

چه کسی می‌تواند ادعا کند که از قرابت و دوستی قدیمی جبار کوچکی نژاد با اوسط مقدم بی‌خبر است؟! رفاقتی که از سال‌ها قبل وجود داشته و اکنون می‌توان ادعا کرد دو دوست قدیمی تمام دوستی‌های خود را کنار گذاشته و رو در روی یکدیگر ایستاده‌اند.

اما آنچه که سبب بروز چنین اختلافی میان معاون عمرانی استاندار گیلان و نماینده رشت در مجلس شد چیست؟! نگاهی به اظهارنظر صریح اوسط مقدم حکایت از آن دارد که معاون عمرانی استاندار مقابل موضع‌گیری کوچکی نژاد علیه استاندار گیلان ایستاده و پاسخ وی را به شکلی عیان و آشکار داده است.

در بخشی از این مصاحبه جنجالی آمده است: نسبت دادن نتیجه عملکرد ۵۰ ساله بدون برنامه‌ریزی پسماند به استانداری که کمتر از یک سال و نیم در استان حضور دارد، غیرمنصفانه است.” این بخشی از واکنش اوسط نسبت به کوچکی نژاد است. در بخش دیگر این مصاحبه جنجالی اوسط مقدم خطاب به کوچکی نژاد می‌گوید: “دولت در لایحه بودجه ۹۷ دو میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مدیریت پسماند با اولویت استان‌های شمالی مصوب و به مجلس تقدیم کرده بود که متأسفانه مصوب نشد. ای‌کاش دوستان به‌جای آن‌که امروز مدیران استانی را عامل مشکلات پسماند بدانند آن زمان اعتراض و از حق مردم استان دفاع می‌کردند.”

اما بخش دیگری از دوست قدیمی کوچکی نژاد از وی مربوط به بحث تائید صلاحیت شهرداران منتخب شورای شهر رشت و بلاتکلیفی ۱۰ ماهه شهر رشت می‌شود. جایی که اوسط مقدم صراحتاً در چند بخش می‌گوید: اینکه غیربومی بودن استاندار را دلیل مشکل بلاتکلیفی مدیریت شهری رشت بدانیم نوعی آدرس غلط دادن است. برخی افراد پس از هر مرحله انتخاب توسط شورای شهر رشت و قبل از ارسال نامه معرفی منتخب توسط شورا، بلافاصله با تخریب و باهدف وابسته کردن مدیریت شهری به خود، به‌منظور استفاده از امکانات عمومی در رویدادهای سیاسی آتی، مانع صدور حکم برای گزینه‌های منتخب شورا می‌شوند. بهتر است دوستان به‌جای فرار روبه‌جلو، فرافکنی و انتقادات رسانه‌ای که شائبه تبلیغات انتخاباتی دارد نسبت به مسائلی که خود نیز در طول یک دهه مسئولیت مؤثر در استان و شهر رشت در حل آن توفیقی نداشته‌اند، پاسخگوی عملکرد چندین ساله و کارنامه خود باشند زیرا شعار، تبلیغ و تخریب در ماه‌های منتهی به انتخابات ممکن است برخلاف محاسبات، مؤثر و فریبنده نباشد.”

این حجم از ایجاد تنش میان دو دوست قدیمی همچون اوسط مقدم و کوچکی نژاد اتفاقی عجیب به نظر می‌رسد اما نگاهی به اظهارنظر صریح معاون عمرانی استاندار گیلان نشان‌دهنده بسیاری از مسائل است!

منبع: رشت 20

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.