پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اگر مردم و جامعه پاکدامن باشند نعمت‌های الهی به صورت باران از آسمان فرود می‌آید
    21 خرداد 1398 - 20:09
    شناسه : 153782
    1

    آیت‌الله سبحانی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار کرد: اگر مردم و جامعه پاکدامن باشند نعمت‌های الهی به صورت باران از آسمان فرود می‌آید.

    پ
    پ

    آیت‌الله سبحانی - اگر مردم و جامعه پاکدامن باشند نعمت‌های الهی به صورت باران از آسمان فرود می‌آید - آیت‌الله سبحانی

    آیت‌ الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به سیل فروردین گذشته در کشور گفت: تشکیل اتاق فکری برای مدیریت سیلاب در جمعیت هلال احمر ضروری است.

    وی عصر سه‌شنبه در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: مسئولان نباید با بازگشت آرامش به استان‌های درگیر سیلاب، بحران‌های اخیر را فراموش کنند، اتاق فکری برای تدبیر سیلاب در هلال احمر کشور تشکیل شود.

    وی گفت: بارش‌های اخیر به خاطر سلسله غفلت‌های ایجاد شده با معضل همراه شد.
    آیت‌الله سبحانی با تاکید بر استفاده بهینه از بارش‌های اخیر بیان کرد: برای استفاده از مزیت‌های باران باید دوراندیشی و تدبیر جدی برای آینده شود.

    وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم اظهار کرد: اگر مردم و جامعه پاکدامن باشند نعمت‌های الهی به صورت باران از آسمان فرود می‌آید.

    وی گفت: به فرموده قران کریم نجات یک فرد برابر با نجات کل مردم است که این مسئله نشان از اهمیت فعالیت جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های امدادی است.

    آیت الله سبحانی ادامه داد: آثار منفی باران به دلیل مشکلاتی بوده که از جانب ما برخاسته است، نزول رحمت الهی همواره با رحمت و برکت همراه بوده است.

    سیل در نخستین روزهای سال جاری منجر به خسارت‌های جانی و مالی در برخی از نقاط کشور شد.

    منبع: ایرنا

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.