×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بودیمیر - بلای دو میلیاردی ستاره دردسرساز برای پرسپولیس ؛ شاهکاری دیگر در ارتش سرخ ! - بودیمیر

پرسپولیس در حالی که برای پرداخت پول کادرفنی‌اش با دردسرهای زیادی روبرو است برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی‌اش هم با معضل بزرگی روبرو است که یکی از آنها ماریو بودیمیر است.

مهاجمی که در نیم‌فصل حضور خود یک گل در برابر پاختاکور ازبکستان در بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا و یک گل هم در دیدار پارس جنوبی جم در لیگ برتر به ثمر رساند و تقریبا جز این دو گل و البته گرفتن پنالتی در دیدار با ماشین سازی ، کار خاص دیگری برای پرسپولیس انجام نداد.

اما از سوی دیگر این مهاجم دردسرساز ، اگر وساطت برانکو نبود ، تا الان از پرسپولیس بابت تاخیر نه چندان زیاد برای پرداخت مطالباتش به فیفا هم شکایت کرده بود.

حالا در خبرهای جدید و خبرساز ، گفته می‌شود قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بوده است ( یعنی رقمی بیش از ۲ میلیارد تومان) و طبق قرارداد این بازیکن برای لیگ نوزدهم ۳۰۰ هزار یورو خواهد گرفت.

این در شرایطی است که او تا پایان لیگ نوزدهم قرارداد دارد و در صورت فسخ یک طرفه با او نیز باشگاه باید خسارتی را به او پرداخت کند تا دردسر این مهاجم ۲ گله پرسپولیس نیز مسئولان باشگاه را نگران کند.

این قرارداد را باید جدیدترین شاهکار اینچنینی ( در کنار قرارداد با بندهای عجیب و غریب برای فسخ ) در فوتبال ایران دانست که بازیکنی تا به این حد کم فروغ خرج میلیاردی روی دست باشگاهی بزرگ در اندازه های پرسپولیس می گذارد ! فوتبالی

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.