شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولتیماتوم سردار رحیمی به سایت دیوار بخاطر انتشار آگهی ضد اخلاقی/ تبلیغات سایت باید کنترل شود
    25 خرداد 1398 - 16:20
    شناسه : 153923
    0

    رئیس پلیس پایتخت گفت: واقعا متاسفیم که برخی از سایت‌ها مانند دیوار به بهانه‌های واهی هر نوع تبلغات و آگهی را منتشر می‌کنند و انشاالله از سوی پلیس برخورد جدی تری با مسولان این سایت‌ها خواهد شد.

    پ
    پ

    رحیمی - اولتیماتوم سردار رحیمی به سایت دیوار بخاطر انتشار آگهی ضد اخلاقی/ تبلیغات سایت باید کنترل شود -

    سردار حسین رحیمی رییس پلیس انتظامی پایتخت در خصوص تبلیغات هم‌خانه خانم در سایت دیوار و پرونده ویژه «دکتر سلام» گفت: واقعا متاسفیم که برخی از سایت‌ها مانند دیوار به بهانه‌های واهی، جریح شدند و هر نوع تبلغات و آگهی را منتشر می‌کنند و انشاالله از سوی پلیس برخورد جدی تری با مسولان این سایت‌ها خواهد شد.

    وی ادامه داد: این را اعلام می‌کنیم قطعا افراد و سایت‌هایی که تبلیغات می‌کنند و آگهی‌هایی مانند همین مساله‌ای که اشاره شد را می‌گذارند باید کنترل شوند و هیچ گونه بهانه‌ای برای فرار از قانون ندارند و پلیس در این خصوص به زودی تصمیم گیری خواهد کرد.

    سردار رحیمی با اشاره به اعمال قانون در مورد این دسته از خانه‌ها تصریح کرد: قطعا ما در رابطه با افرادی که تبلیغاتی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و شئونات در آن رعایت نمی‌شود و حتی می‌توان گفت بیشتر به ترویج ابتذال و فساد می‌پردازند برخورد قاطع خواهیم کرد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.