پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مبلغ قرارداد عجیب و باورنکردنی طارمی برای پرسپولیسی شدن !
    26 خرداد 1398 - 15:59
    شناسه : 154047
    0

    مهدی طارمی با مبلغ قراردادی نسبتا سنگین راهی پرسپولیس خواهد شد.

    پ
    پ

    طارمی - مبلغ قرارداد عجیب و باورنکردنی طارمی برای پرسپولیسی شدن ! - مبلغ قرارداد

    گفتنی است مذاکره با طارمی و اینکه او جزو گزینه های مدنظر برانکو برای جذب از سوی پرسپولیس است را حتی امروز صبح ( یک شنبه ) مهدی محمدنبی رییس هیات مدیره پرسپولیس در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما هم تایید کرد.

    مهدی طارمی بعد از یک فصل و نیم حضور در الغرافه قطر باز هم در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد و حتی مذاکرات اولیه هم با او انجام شده است.

    طارمی اولین بازیکنی بود که برانکو برای فصل آینده روی او دست گذاشت و اعلام کرد که باشگاه او را به خدمت بگیرد.

    مذاکره با طارمی و اینکه او جزو گزینه های مدنظر برانکو برای جذب از سوی پرسپولیس است را حتی امروز صبح ( یک شنبه ) مهدی محمدنبی رییس هیات مدیره پرسپولیس در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه سیما هم تایید کرد.

    مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در الغرافه قطر حضور داشت همزمان با پرسپولیس با دو پیشنهاد اروپایی نیز مواجه شده است. طارمی در گفتگوی اولیه ای که مدیر برنامه‌هایش با ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس داشته است روی لژیونرشدن خود اصرار کرده و به آنها صراحتاً اعلام کرده است می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه داده و به لیگ برتر ایران بر نمی‌گردد.

    طارمی با این وجود به دوستان پرسپولیسی خود نیز اعلام کرده است در ایران تنها برای پرسپولیس بازی می‌کند و به همین خاطر پیشنهاد تراکتورسازی تبریز را نیز رد کرده است.

    در این باره کسب اطلاع کردیم مذاکراتی هم بر سر مبلغ قرارداد انجام شده و احتمالا رقم قرارداد این بازیکن ۷۰۰ هزار دلار خواهد بود. البته باید دید این رقم از سوی مسئولان باشگاه یا طارمی تائید می‌شود یا نه.

    حالا باید منتظر ماند و دید که در نهایت مذاکرات پرسپولیس با این گزینه به کجا خواهد رسید ؟!

     پارس فوتبال

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.