سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41243 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثبات در روزهای پرالتهاب ره آورد آقای “سرپرست” / کاپیتان مچکریم…
    26 خرداد 1398 - 15:39
    شناسه : 154057
    0

    بالاخره طلسم عدم حضور شهردار در شهر اولین ها شکست و رشت رسما میزبان شهردار خود شد.

    پ
    پ

    علی بهارمست 1 - ثبات در روزهای پرالتهاب ره آورد آقای "سرپرست" / کاپیتان مچکریم... - بهارمست

    بالاخره طلسم عدم حضور شهردار در شهر اولین ها شکست و رشت رسما میزبان شهردار خود شد.

    در مراسم معارفه همه حضور داشتند و از دغدغه های خود برای فردای شهر باران می گفتند و از شهردار منتخب درخواست تلاش مضاعف برای رسیدگی به عقب ماندگی ها داشتند.
    حضور رجال سیاسی و نخبگان از نماینده عالی دولت در استان تا نماینده مجلس و مدیران عامل و جمع کثیری از خانواده شهرداری به این مراسم وزنی قابل توجه بخشیده بود ولی شاید نقطه عطف آن تشویق ایستاده و ممتد همکاران شهرداری و بدرقه پر مهر “علی بهارمست” سرپرست قریب به یکساله شهرداری رشت بود که پیامی واضح از موفقیت و محبوبیت آقای سرپرست در دوره تصدی خود میداد.

    ارزش کار بهارمست جوان وقتی نِمود می یابد که بررسی دوره طولانی سرپرستی وی مصادف با برهه زمانی میشود که اتفاقات کم سابقه و تقابل های تقریبا نزدیک به جنگ علنی در حوزه مدیریت شهری به اوج خود رسیده و طیف های منتسب به جریان های قدرت هر یک با تمام توان قصد قبضه قدرت در صحنه مدیریت شهری را دارند و با این وهم که در فقدان شهردار میتوانند هر خواسته نابجایی را به سرپرست جوان تحمیل کنند لیکن زهی خیال باطل…

    کاپیتان همان طور که انتظار میرفت در این میدان نیز خوش درخشید و در پس دریای پرتلاطم اطراف شهرداری را به سان جزیره ثبات در آرامش معنا داری مدیریت کرد که این موضوع باعث دلگرمی همکاران و انجام امور محوله به بهترین شکل و البته با وجود محدودیت های بسیار گردید.

    آقای کاپیتان زمان زیادی نیاز نداشت تا همچون مستطیل سبز عضدی به پسر خوب و محبوب و مورد اعتماد پرسنل شهرداری بدل شود و با درایتی که در کمتر سپید موی باتجربه ای در این سطح سراغ داریم با آرامش ذاتی خود شهرداری بحران زده را به سوی ساحل آرامش سوق دهد.

    تشویق های ایستاده حاضرین در مراسم معارفه شهردار پیام تشکر یک شهر از جوان اول شهرداری بود و ندای تقدیر تک تک شهروندان از لا به لای آن به گوش میرسید.
    این که متشکریم که مردانه در برابر همه پشت پرده های نگو ایستادی و خود را سدی در برابر زیاده خواهی ها کردی تا حقی از همکارانت به یغما نرود و “تو” امروز به پاس این بزرگی عزیز دل و نور دیده یک شهری…

    باید توجه داشت علی بهارمست ها منحصر به فرد و محدودند و باید همچون ذخیره ای با ارزش برای روزهای سرد و سخت حفظ شوند.
    زیاد نیستند جوانانی که در میدان عمل امتحان خود را پس داده و به گواه چند هزار نفر همکار از این آزمون با نمره ای درخشان فارغ شده اند.
    حضرات صاحب کرسی و تصمیم ساز مردم این شهر حفظ و تکریم مدیر جوان خود را از شما مطالبه می کنند باشد که در روز مبادایی دیگر دوباره دست یاری ما را بفشارد و از حضور او پشت یک شهر گرم باشد.

    کاپیتان مچکریم…

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.