سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41238 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقال پسماندهای دارویی و شیمیایی گیلان برای امحاء به اصفهان و اراک
    29 خرداد 1398 - 11:06
    شناسه : 154223
    0

    با توجه به این تنها در تعدادی از استان‌های کشور امحاء پسماندهای دارویی و شیمیایی صورت می‌گیرد، پسماند بیمارستان‌های گیلان به خارج از استان منتقل می‌شود.

    پ
    پ

    پسماندهای دارویی و شیمیایی - انتقال پسماندهای دارویی و شیمیایی گیلان برای امحاء به اصفهان و اراک -

    مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری‌های گیلان گفت: با توجه به این تنها در تعدادی از استان‌های کشور امحاء پسماندهای دارویی و شیمیایی صورت می‌گیرد، پسماند بیمارستان‌های گیلان به خارج از استان منتقل می‌شود.

    سید پویا شهشهانی سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا با اعلام این مطلب، به شرایط اقلیمی و محیط زیستی گیلان اشاره و اظهار کرد: از آن جایی که بیمارستان‌های استان علاوه بر پسماندهای عفونی که در حال حاضر به گزارش دانشگاه علوم‌پزشکی با استفاده از روش هیدروکلاو بی خطرسازی می‌شوند، پسماندهای شیمیایی و دارویی نیز جزو پسماندهای تولیدی هستند که برای پیشگیری از هرگونه انتشار آلودگی و تهدید علیه بهداشت عمومی، نیاز به مدیریت اصولی مطابق استانداردهای موجود دارند.

    وی خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، دو شرکت فعال در استان‌های اصفهان و مرکزی (اراک) شرایط انتقال و امحاء این نوع پسماند را دارند و پسماندهای دارویی و شیمیایی گیلان برای امحاء به استان‌های یادشده منتقل می‌شود.

    در زمان حاضر استان گیلان دارای ۲۶ بیمارستان دانشگاهی، دو بیمارستان غیردانشگاهی و ۹ بیمارستان خصوصی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.