چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مصرف روزانه 15.7 میلیون مترمکعب گاز در گیلان
    01 مهر 1395 - 0:51
    شناسه : 15438
    0

    مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، از مصرف روزانه 15.7 میلیون مترمکعب گاز در گیلان خبر داد. به گزارش «بامردم»، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این خبر افزود: 7.9 میلیون مترمکعب از این میزان متعلق به بخش نیروگاهی استان و مابقی متعلق به بخش غیرنیروگاهی است و با افتتاح صورت گرفته در […]

    پ
    پ

    مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان (3)

    مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، از مصرف روزانه 15.7 میلیون مترمکعب گاز در گیلان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این خبر افزود: 7.9 میلیون مترمکعب از این میزان متعلق به بخش نیروگاهی استان و مابقی متعلق به بخش غیرنیروگاهی است و با افتتاح صورت گرفته در هفته دولت پیش بینی میگردد که این حجم مصرف در روز به 17 میلیون مترمکعب افزایش یابد.

    مهندس ظهیری اظهار داشت: هم اکنون بیش از 900 هزار مشترک گاز در استان داریم که از این تعداد 1027 مشترک صنعتی عمده، 93 جایگاه CNG و 3 نیروگاه، از مصرف کنندگان عمده گاز هستند.

    وی اعلام داشت: هم اکنون طرح گازرسانی به دو شهرک صنعتی کیشستان رشت و گیشلوندان فومن در حال اجراست که با اتمام این عملیات، 10 هزارمترمکعب در ساعت بر میزان مصرف گاز در استان افزوده خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با مصرف بهینه گاز توسط هم استانیان فهیم، شاهد مصرف بیشتر گاز در نیروگاه ها و پایداری هر چه بیشتر گاز در فصل سرما باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.