×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

علی مصطفوی نیا - از ارسال پیامک کشف حجاب در داخل خودرو تا هنجارشکنی سازمان یافته در ماجرای گلسار - پیامک حجاب

حجت الاسلام مصطفوی نیا دادستان مرکز استان گیلان در جمع خبرنگاران با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه ما ملزم به پاسداشت آرمانهایی هستیم که برای آن انقلاب کردیم و برخورد با بی حجابی یک قانون است و هنجارشکنان مورد مواخذه قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: سال ۹۴ قانونی در مجلس مصوب شده که قوه قضاییه را مکلف به همراهی به آمران به معروف و ناهیان از منکر کرده است.

دادستان مرکز استان به اتفاقات اخیر در شهرستان رشت رشت اشاره کرد و افزود: در موضوع خمام فردی که امر به معروف کرد متاسفانه مورد اذیت قرار گرفت که قانون با هنجارشکنان برخورد می کند و برای انها پرونده تشکیل شده و دو نفر نیز در بازداشت هستند.

مصطفی نیا تصریح کرد: پرونده زنی که در گلسار هنجارشکنی کرد نیز مورد پیگیری قرار گرفته و شواهد دال بر این دارد که این مسایل به صورت باندی در حال اقدام است.

وی با اشاره به ارسال پیامک بدحجابی گفت: برای خانم هایی که در خودرو خود بی حجاب هستند از طریق ناظر اول دادگستری پیامک ارسال می شود و آنها احضار می شوند تا تذکرات لازم داده شود.

دادستان مرکز گیلان گفت: پلیس هم باید به موضوع افرادی که به صورت علنی هنجارشکنی می کنند ورود کند اما این به این معنا نیست که برای همه مردم پرونده تشکیل دهیم.

دیار میرزا

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.