×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

انهدام باند شرکت هرمی در املش - انهدام باند شرکت هرمی در املش - املش
سرهنگ  قاسم جانعلی‌پور در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی غیرمجاز در شهرستان املش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی املش پس از شناسایی و کشف محل فعالیت این باند در مرکز شهر بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی برای بررسی موضوع در محل مورد شناسایی حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران ۶ متهم را که جملگی اهل خوزستان بودند را در این خصوص دستگیر کردند٬ افزود: اعضای باند فعال شرکت هرمی و غیرمجاز کیونت٬ از طریق فریب افراد به بهانه جذب نیرو و استخدام در شرکت‌های سرشناس، اغلب قربانیان خود را از بین جوانان کم سن و سال جنوب غرب و غرب کشور انتخاب و به استان گیلان هدایت می‌کردند.

سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: در برررسی از مدارک و لوازم متهمان یک دستگاه لپ تاپ حاوی کلیپ‌های تبلیغاتی شرکت مذکور، ۷۰ جلد دفترچه آموزشی و نکته برداری آموزشی، ۷ عددسیم کارت و ۱۳ پک سیم کارت استفاده شده، ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد پاور بانک، ۴ جلد شناسنامه، ۲ عدد کارت ملی، ۳ عدد کارت پایان خدمت، یک عدد گواهینامه رانندگی، ۵ عدد فرم تکمیل شده خرید سیم کارت، ۷ عدد کارت عابر بانک، یک جلد دفترچه بیمه و ۷ جلد کتاب آموزشی کشف و ضبط شد.

جانعلی‌پور با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، اظهار داشت: در پی دستگیری این باند هرمی احدی از مالباختگان که مبلغ ۲۱ میلیون تومان به این شرکت پرداخت کرده بود با ارائه شکایت و تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش در پایان به خانواده‌ها و جوانان توصیه کرد٬ هوشیاری لازم را در خصوص فعالیت شرکت‌های هرمی و شبکه‌های کلاهبرداری را داشته باشند تا فریب افراد سودجو را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک٬ مراتب را بلافاصله با سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.