×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سالاری 1 - انتصاب مصطفی سالاری در سازمان تامین اجتماعی کشور+متن حکم -

هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در راستای اجرای بند ( ج) ماده واحده قانون اصلاح مدیریت ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ اساسنامه صندوق تامین اجتماعی با اتفاق آراء «مصطفی سالاری» را به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد کرد و در جلسه مورخ ۴ تیر ۹۸ که به ریاست «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد؛ مصطفی سالاری به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: نظر به ‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و با استناد به قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت و خدمات کشوری، بنا به پیشنهاد هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و تاییدیه سازمان اداری و استخدامی کشور، به‌ موجب این حکم به‌عنوان«مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: اینک که در دهه چهارم از حیات پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم به ‌موازات شکوفایی و مسئولیت‌های روزافزون انقلاب اسلامی در دولت تدبیر و امید برآمده از آرای قاطع مردم شریف آگاه و متعهد ایران و هم‌چنین با عنایت به نقش بسیار مهم و مؤثر سازمان تأمین اجتماعی در رسیدن به اهداف مندرج در سیاست‌های کلی نظام و سند چشم‌انداز بیست‌ساله و کلیه اسناد قانونی منبعث از آن، لازم است سازمان نقش کارآمدتر و مؤثرتری را در این پیشرفت ایفا کرده و از منافع ملی و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، بالأخص حقوق صاحبان اصلی سازمان یعنی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران صیانت نماید.

ازاین رو، توجه ویژه به سیاست‌ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و هیات امنای محترم سازمان و این وزارتخانه از اولویت‌ها و وظایف جنابعالی است. لذا انتظار می‌رود با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان و مستعد و روش‌های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی آن سازمان، خصوصاً اطمینان از کفایت کنترل های داخلی، به روز رسانی حساب‌ها و انجام حسابرسی به موقع از فعالیت‌های مالی، حداکثر تا پایان سال جاری ضمن ارتقای شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره‌وری سازمان را فراهم آورید. امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) با تلاش صادقانه و در جهت تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم‌الشان (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) موفق و مؤید باشید.

سالاری سابقه‌ی استانداری‌های استان های بوشهر و گیلان در دولت تدبیر و امید را در کارنامه‌ خود دارد. مصطفی سالاری فارغ‌التحصیل دوره‌ی دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردوی فرانسه و دانش آموخته‌ی دوره دکترای حقوق عمومی از دانشگاه تهران است. سالاری جوان‌ترین استاندار فعلی کشور است.

سالاری سوابق متعدد اجرایی در حوزه‌های مرتبط با توسعه‌ی اجتماعی، مناطق آزاد اقتصادی، بنگاه‌داری و … دارد. وی دارای تجارب موثری در ارتباط با جوامع کارگری است و قائم مقامی سازمان پارس جنوبی و مدیریت پارس شمالی را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.