پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تماشای تاریخ و طبیعت در جاذبه های گردشگری تور ارمنستان
    04 تیر 1398 - 19:34
    شناسه : 154598
    0

    جاذبه های گردشگری ایروان در تماشای مجسمه مادر با شمشیری در دست، به عنوان نمادی از محافظت شکل می گیرد.

    پ
    پ

    تماشای تاریخ و طبیعت در جاذبه های گردشگری تور ارمنستان - تماشای تاریخ و طبیعت در جاذبه های گردشگری تور ارمنستان - ارمنستان

    جاذبه های گردشگری ایروان در تماشای مجسمه مادر با شمشیری در دست، به عنوان نمادی از محافظت شکل می گیرد.

    طراحی خانه اپرا بر اساس معماری شوروی و مجسمه های فضای خارجی بخاطر گرامیداشت هنرمندان، از جاذبه های گردشگری ایروان است.

    اینبار قصد گردشگری از همسایه شمال غربی ایران  در تور ارمنستان را داریم. می خواهیم رهسپار قفقاز جنوبی، یعنی کشور جمهوری ارمنستان بشویم. آنگاه با تماشای جاذبه ها گردشگری ایروان، پایتخت ارمنستان این کشور کوهستانی و زیبا لذتی وافر را نصیب خود سازیم. ایروان شهر مدرنی که لواشک های ترش و شیرینش دهان را آب می اندازد و وجود تعداد زیاد فستیوالهای آن، مانند فستیوال دلمه، لباس محلی، چیدن پشم گوسفند و… هریک آوایی از شادی در جاذبه های گردشگری ایروان به همراه دارد. در دیدار از جاذبه های گردشگری ایروان با ما همراه باشید.

    قدم به سرزمین جاذبه های گردشگری ایروان

    موزه اربونی( Museum Erebuni) از جاذبه های گردشگری ایروان

    اگر علاقه به آثار باستانی و تاریخی در سرشت شما قرار دارد، بد نیست که تماشای این موزه را که از جاذبه های گردشگری ایروان است، را هم در تور ایروان در لیست بازدید های خود قرار دهید. موزه ای که در سال ۱۹۶۸ توسط دولت تأسیس شد و امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری ایروان است. قلعه تاریخی اربونی دارای قدمتی ۳۰۰۰ ساله می باشد. جامهای زیبای نقره ای رنگ، کوزه های از جنس سرامیک و سفال، اشیاء بدست آمده برنزی، انواع زیور آلات و … از اجناسی است که بر اثر حفاری های متعدد کشف و جهت تماشای شما از تاریخ ایروان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری ایروان در این موزه  قرار دارد.

    از جاذبه های گردشگری ایروان کلیسای گغارد (Geghard)

    معنای لغوی گغارد نیزه می باشد. گغارد کنایه از نیزه ای است که پس از به صلیب کشیدن حضرت عیسی مسیح، جهت اطمینان از زنده نبودن حضرت سرنیزه را در بدن ایشان فرو کردند. از این رو اسم قدیمی کلیسا به گغارد تغییر نام پیدا کرد. صومعه گغارد در قلب دره باستانی و تاریخی گغارد در درون یک کوه سنگی تراشیده شده است و از جاذبه های گردشگری ایروان است.

    با توجه به زمان ساخت این صومعه در تور ارزان ارمنستان لحظه آخری  و نبود ابزار مدرن، کلیسای گغارد از جاذبه های گردشگری ایروان جزء میراث فرهنگی و معنوی یونسکو ثبت می باشد. باید بدانید که اگر می خواهید جوان بمانید، از آب چشمه ای که در حوض درون کلیسا وجود دارد، بر سر و صورت خود بپاشید. زیرا اعتقاد ساکنین منطقه بر این است که با این کار پیری از شما دور خواهد شد. بنای پرطرفدار کلیسا که یکی از جاذبه های گردشگری ایروان است، به امر شاهزاده زاکاریان ساخته شد.

    موزه تاریخ ایروان (The History Museum Of Yerevan)

    اشیاء قرار داده شده در این موزه که یکی از جاذبه های گردشگری ایروان است، را حدود ۰۰۰ ۴۰۰ شی تخمین می زنند. همچنین شما می توانید آثار بسیار با ارزشی از جاذبه های گردشگری ایروان را، در این موزه ببینید. نظیر مجموعه باشکوهی از اسلحه جنگی، کلاه خود و سپر، نمادهای کنده شده بر سنگ در زمینه باروری، مجسمه های مختلف برنزی و خاچکارها (Khachkar) که نشانه صلیب های کنده شده بر روی سنگ می باشند. این موزه که از جاذبه های گردشگری ایروان است، شامل سه دپارتمان مختلف باستان شناسی، قوم شناسی و مردم شناسی می باشد. همچنین در بازدید از این موزه در تور ارمنستان، لباسهای ارمنی مربوط به قرن هیجدهم و نوزدهم و هزاران چیز زیبای دیگر را در جاذبه های گردشگری ایروان دیده و از تماشای تاریخ ارمنستان لذت ببرید.

    پارک عشاق از جاذبه های گردشگری ایروان

    اگر بعد از دیدار از نقاط تاریخی و باستانی جاذبه های گردشگری ایروان نیاز به تلطیف روحیه داشتید، حتماً سری به پارک عشاق ایروان بزنید. مرکزی دلخواه و محبوب جهت زوجهای جوان. ایروان در ساخت پارکها جهت رفاه توریستها آنقدر اهتمام نموده که آن را به شهر باغ نیز می شناسند.

    وجود آبشار ها، برکه ها، فضاهای سبز مملو از گلهای رنگارنگ و زیبا و همچنین مجسمه های گوناگون پارک عشاق را به یکی از جاذبه های گردشگری ایروان تبدیل نموده است. در سفر به ایروان برای ثبت خاطرات  هیجان انگیز با دوربین عکاسی، حتماً به این جاذبه از جاذبه های گردشگری ایروان سر بزنید.

    دره گل ها از جاذبه ها گردشگری ایروان

    این جاذبه از تماشایی ترین جاذبه های گردشگری ایروان بوده که هر ساله جماعتی از توریسم را به طرف خود می کشاند. طبیعت بکر و زیبای کوهستانی این منطقه  در فصل گرم با فرشی از گلهای رنگارنگ، زیبا و خوش رایحه پوشانده می شود. اما در زمستان با برفی که فضا را سپید رنگ می کند،  مهیای حضور اسکی بازان است. پیست اسکی و تل سیژ این منطقه از جاذبه های گردشگری ایروان، خیل عظیمی از گردشگران را جذب می نماید. همچنین دره، مجموعه کلیسا های جامع شامل ۴ کلیسای بزرگ و دو کلیسای کوچک را در بر دارد. در تور ارمنستان سفر به این جاذبه از جاذبه های گردشگری ایروان را از خاطر نبرید.

    کلام پایانی:

    اگر جهت مسافرت به ارمنستان به دنبال بهترین آژانس گردشگری هستید، بهتر است دیگر فرصت را از دست ندهید. از اطلاعات مفید و ارزشمند سایت سفر با تو استفاده کنید و بهترین تور ارمنستان را با بالاترین خدمات گردشگری انتخاب نمایید. آنگاه در دیدار از جاذبه های گردشگری ایروان لذت ببرید و ارائه خدمات سفر با تو را از خاطر نبرید.

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.