×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

کشف بیش از یک تن موادمخدر در گیلان - کشف بیش از یک تن موادمخدر در گیلان/ پلیس به هیچ‌وجه به قاچاقچیان موادمخدر اجازه جولان نمی‌دهد - گیلان

احداله احدی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: در ۳ ماهه گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در تعامل با سایر ارگان‌ها بیش از یک تن و ۱۱۳ کیلوگرم مواد مخدر کشف کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در سال‌جاری ۳۴ باند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی کرده است افزود: با تجهیزات نوین می‌توانیم سرعت پیشگیری و مبارزه با موادمخدر را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان با توجه به رویکرد اجتماعی با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و مساجد با اجرای کارگاه و نمایشگاهای پیشگیری از اعتیاد تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف جامعه را تحت آموزش قرار داده است.

احدی اظهار داشت: در بحث مبارزه با موادمخدر با تعامل دستگاه‌های اجرایی، قضائی و دیگر نهادها در هر نقطه‌ای جلوی اقدامات مجرمانه قاچاقچیان گرفته خواهد شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار و نیروی انتظامی نیز در خط مقدم مبارزه با موادمخدر است افزود: مبارزه قاطع جمهوری اسلامی ایران با موادمخدر از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته و پلیس به هیچ وجه به قاچاقچیان اجازه جولان نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد است ادامه داد: مبارزه با موادمخدر از مطالبات جدی عموم مردم است و در این راستا تمام مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی باید تلاش بیشتری داشته باشند تا شاهد فضای سالمی در جامعه باشیم.

احدی عنوان کرد: امروزه پرداختن به موضوع اعتیاد ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و پلیس نیز با عزمی جدی نسبت به مبارزه با موادمخدر اقدام و با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان ضمن تشکر از زحمات کلیه دستگاه‌های ذیربط در امر مبارزه با موادمخدر گفت: در هفته جهانی مبارزه با موادمخدر قرار داریم و با توسل بر اندیشه، برنامه‌ریزی و تجهیزات به روز می‌توان روند پیشگیری و مقابله با موادمخدر را سرعت داد و تقویت کرد، البته در کنار این مؤلفه‌ها باید با تکیه بر ابتکار عمل و نوآوری به صورت جدی‌تری با ورود موادمخدر به کشور مبارزه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.