×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از آغاز فراخوان چهارمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کننده در استان خبر داد و گفت: پایان آبان ماه، آخرین مهلت ثبت نام در این همایش خواهد بود.

به گزارش «بامردم»، محمد درویش کردار با اشاره به برگزاری همایش حمایت از حقوق مصرف کننده طی سه دوره متوالی در گیلان گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان چهارمین همایش را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: به واحدهای تولیدی و خدماتی که فعالیت مؤثری در راستای رعایت حقوق مصرف کننده داشته باشند، در صورت احراز شرایط، براساس آیین نامه اجرایی، گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندکان اعطاء می شود.

درویش کردار خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند برای دریافت فرم های مربوطه به سامانه اینترنتی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به آدرس http://gil.mimt.gov.ir مراجعه و با تکمیل فرم ها و مستندات پیوست، مدارک خود را حداکثر تا پایان آبان ماه به دبیرخانه اجرایی اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان واقع در ساختمان شماره ۲ سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان،  ((بازرگانی سابق)) تحویل و رسید آنرا دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۶۴۵۹۵ ((آقای قریشی)) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است چهارمین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نیمه نخست اسفند ماه سالجاری در مرکز استان برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.