چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ده گردشی در روستاهای بخش مرکزی لاهیجان + تصاویر
    01 مهر 1395 - 20:14
    شناسه : 15464
    0

    ده گردشی در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار، بخشدار بخش مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات ونهادها انجام شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان به بامردم؛ در این ده گردشی که به منظور بررسی مشکلات روستائیان برگزار گردید عمده درخواست ها و مشکلات روستاها مطرح شد که مسئولین […]

    پ
    پ

    ده گردشی در برخی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان لاهیجان با حضور فرماندار، بخشدار بخش مرکزی و تعدادی از مسئولین ادارات ونهادها انجام شد.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان به بامردم؛ در این ده گردشی که به منظور بررسی مشکلات روستائیان برگزار گردید عمده درخواست ها و مشکلات روستاها مطرح شد که مسئولین در جهت پیگیری قول مساعد دادند.
    فرماندار لاهیجان در حاشیه این ده گردشی اظهار کرد: به لطف خدا طبق یک برنامه زمان بندی شده در این طرح به تمامی روستاهای شهرستان لاهیجان سفر و از نزدیک مسائل و مشکلات روستائیان را بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام خواهیم نمود.
    وی افزود: تمام سعی و تلاش مدیران بر آن است که با هم افزایی و پیروی از رهنمو‌دهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید به مشکلات روستائیان در راستای رشد و بالندگی کشور رسیدگی و در این زمینه پیشگام باشیم.
    به گزارش «بامردم»، در این طرح مسائل و مشکلات در جلسه ای که در روستای مربوطه با حضور بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا و مسئولین ادارات شهرستان تشکیل می شود، جمع آوری و به ادارات مربوطه ارسال و ادارات باید طی چند روز راه حل های رفع این مشکلات را ارائه کنند تا مشکلات روستانشینان حل شود.

    این ده گردشی درروستاهای کا بیجار، سیاه رودبار، چلک، کتشال و … برگزار گردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.