چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • غرق شدن ۳ نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه سپیدرود
    10 تیر 1398 - 0:22
    شناسه : 154899
    0

    فرمانده انتظامی رشت از غرق شدن مردی ۵۶ ساله به همراه ۲ فرزندش در رودخانه سپیدرود این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    غرق شدن - غرق شدن 3 نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه سپیدرود - اخبار رشت
    سرهنگ علی رمضانی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۳ نفر در رودخانه سپیدرود، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

    این مقام انتظامی افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر مشخص شد مردی ۵۶ ساله به همراه ۲ فرزند ۸ و ۲۶ ساله‌اش برای ماهیگیری به حاشیه رودخانه سپیدرود رفته بودند که بر اثر بی‌احتیاطی کودک ۸ ساله به داخل آب افتاد و غرق شد.

    این مقام انتظامی ادامه داد: پدر و پسر ۲۶ ساله که برای نجات کودک ۸ ساله به داخل آب رفته بودند نیز به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا غرق شدند.

    وی با اشاره به اینکه پس از جستجوهای اولیه جسد پسربچه ۸ ساله از آب خارج شد گفت: با کمک اهالی و یگان‌های امدادی جسد پدر و پسر دیگر نیز بعد از چند ساعت کشف و از آب خارج شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با اعلام اینکه اجساد غرق‌شدگان به پزشکی قانونی انتقال داده شد به شهروندان توصیه کرد، از ماهیگیری و شنا کردن در مناطق خطرآفرین خودداری کنند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.