×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مسعود حیدری - باشگاه سپیدرود باید جایگزین نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر شود - باشگاه سپیدرود

مسعود حیدری، مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت در خصوص شکایت تیمش از باشگاه نفت مسجد سلیمان به گفتگو پرداخت.

حیدری با اشاره به انتصابش در این باشگاه گفت: با سقوط سپیدرود به لیگ دسته اول و اتفاقات حاشیه‌ای پیرامون این تیم در دو سه سال گذشته مهمترین دغدغه هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان سپیدرود بازگشت آرامش و پایداری وضعیت مدیریتی این تیم است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ارتباط با شکایت باشگاه سپیدرود از نفت مسجدسلیمان گفت: تمامی مستندات از سوی ما جمع‌آوری و همراه یک شکایت‌نامه توسط آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ارائه شد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با برشمردن تخلفات اداری و قانونی باشگاه نفت مسجدسلیمان و غیرشفاف بودن ساختار این باشگاه اظهار داشت: علی‌رغم چندین اخطار کتبی از سوی سازمان لیگ مبنی ارسال مدارک و مستندات هیئت مؤسس جدید و قانونی این باشگاه و با منقضی شدن مهلت‌های چند باره سازمان لیگ اقدامی از سوی نفت مسجدسلیمان انجام نشده است و تمامی قراردادهایی که در لیگ برتر فصل ۹۸-۱۳۹۷ توسط مدیرعامل منصوب شده هیئت مدیره و مؤسس غیرقانونی به امضا رسیده است و فاقد اعتبار و مصداق جعل عنوان تلقی می‌شود.

وی افزود: در این نامه ما اشاره شده است که تخلفات مسجدسلیمان تنها مربوط به فصل گذشته نبوده است و تا این تاریخ مشکل ساختاری آن حل نشده و علی‌رغم گذشت بیش از یک سال مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه را مورد تأیید قرار نداده است و بنابراین باید باشگاه سپیدرود رشت جایگزین این تیم در لیگ برتر شود.

حیدری با بیان اینکه اگر ما از فدراسیون فوتبال ناامید شویم راه‌های دیگری را در پیش خواهیم گرفت، تأکید کرد: در صورت عدم ترتیب اثر در رسیدگی به موقع در جهت احقاق حق تیم فوتبال سپیدرود رشت ناچاراً به مراجع نظارتی بالاتر در کنفدراسیون فوتبال آسیا مراجعه خواهد شد.

مدیرعامل سپیدرود رشت با رد وضعیت مشابه مالکیتی سپیدرود با نفت مسجدسلیمان، اعلام کرد: شرایط سپیدرود هیچ ربطی به نفت دارد و داستان سپیدرود تغیرات پی در پی مالکیت است که موجب عدم ثبات شده، اما هیچ‌کدام از این تغییرات غیرقانونی نبوده است و انتقال‌ها توسط مالکان پیشین و زیرنظر اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال گیلان انجام شده است. تغییرات زیادی که این سال‌ها در مالکیت روی داده است اغلب به دلیل شرایط بد مالی و روی زمین نماندن اداره امور سپیدرود رخ داده است و بزرگ‌ترین متضرر این وضعیت خود سپیدرود است. باشگاه ما قوانین و ضوابط مربوط به سازمان لیگ را رعایت کرده و این درحالی است که طبق نامه‌ای که اعضای هیئت مدیره و مؤسس نفت منتشر کردند مسئولیت حقوقی این باشگاه را متقبل نشدند.

حیدری در ارتباط با اینکه زمان زیادی تا آغاز مسابقات نمانده است و مبنای یارگیری سپیدرود لیگ یکی خواهد بود یا لیگ برتری، گفت: مجموعه مدیریتی سپیدرود به نظرمحمدی و تیم بستن او اعتماد کامل دارد و یادمان نرفته است تیمی که نظرمحمدی در لیگ دسته دوم آماده کرده بود با چند تقویت در لیگ برتر هم حضور پیدا کرد. نگاه نظرمحمدی همیشه رو به جلوست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.